Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uginanie przedramion wyciągów górnych w bramie

- - - - - trening bicepsa uginanie przedramion wyciagow gornych bramie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57405 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: dwugłowy ramienia,
    Mięśnie pomocnicze: ramienny, ramienno-promieniowy
    Stabilizatory: czworoboczny część górna, czworoboczny część środkowa, dźwigacz łopatki, podgrzebieniowy, nadgrzebieniowy , obły mniejszy, równoległoboczny, naramienny akton tylni, zginacze przedramion

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Stań w lekkim rozkroku, na środku pomiędzy linkami wyciągu górnego. Złap podchwytem rączki wyciągu górnego. Weź wdech i zacznij ruch zginania przedramion. W momencie maksymalnego napięcia mięśni zrób wydech i powoli kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej, czyli do momentu maksymalnego rozciągnięcia mięśni, jednocześnie robiąc wdech.

    Uwagi: Ćwiczenie to szczególnie angażuje głowę krótką mięśnia dwugłowego ramienia. Podczas jego wykonywania łokcie należy trzymać stabilnie w linii barków. Wykonywane najczęściej jest pod koniec treningu bicepsów w celu dopompowania mięśni, poprzez zastosowanie większego zakresu powtórzeń. Można je wykonywać również jednorącz.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko