Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57368 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: ramienno-promieniowy
    Mięśnie pomocnicze: dwugłowy ramienia, ramienny
    Stabilizatory: naramienny akton przedni, czworoboczny część górna, czworoboczny część środkowa, dźwigacz łopatki, zginacz promieniowy nadgarstka, prostownik promieniowy nadgarstka

    Dodany obrazek

    Wykonanie: W pozycji stojącej złap linę połączoną z wyciągiem dolnym, nadgarstki ustaw w chwycie młotkowym, czyli w taki sposób, że palce są skierowane w stronę ciała. Wypnij klatkę piersiową do przodu. Weź wdech i trzymając łokcie przez cały czas jak najbliżej ciała zacznij ruch zginania przedramion. W momencie maksymalnego napięcia mięśni zrób wydech i powoli kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej, czyli do momentu maksymalnego rozciągnięcia mięśni, jednocześnie robiąc wdech.

    Uwagi: Jest to najlepsze ćwiczenie na mięsień ramienno - promieniowy i ramienny. Ciężar należy dobrać w taki sposób, aby nie kołysać tułowiem. Podczas całego ćwiczenia nie powinno się zmieniać ułożenia nadgarstków. Ćwiczenie to można wykonywać obiema rękoma jednocześnie, bądź jednorącz lub stojąc w oparciu o ławkę pochyloną. Do wykonywania tego ćwiczenia można użyć również specjalnej klamry w kształcie litery "v", bądź też innych rączek pozwalających utrzymać chwyt młotkowy.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko