Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano

* * * * * 4 głosów trening bicepsow uginanie przedramienia sztangielka oparciu kolano

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57238 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: ramienny
    Mięśnie pomocnicze: dwugłowy ramienia, ramienno-promieniowy
    Stabilizatory: czworoboczny część górna, czworoboczny część środkowa, dźwigacz łopatki, skośne zewnętrzne i wewnętrzne brzucha, prostowniki grzbietu, zginacze przedramion

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Usiądź na ławeczce prostej i chwyć sztangielkę podchwytem. Łokieć umieść na wewnętrznej części uda. Weź wdech i zacznij ruch zginania przedramienia. W momencie maksymalnego napięcia mięśni zrób wydech i powoli kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej, czyli do momentu maksymalnego rozciągnięcia mięśni, jednocześnie robiąc wdech.

    Uwagi: Ćwiczenie izolowane, które często polecane jest w celu podniesienie bicepsa. Podczas ćwiczenia łokieć powinien ściśle przylegać do wewnętrznej części uda i nie powinien zmieniać pozycji. Ciężar należy dobierać tak, aby możliwe było poprawne wykonanie ćwiczenia - bez zarzucania tułowiem czy sztangielką. Można w nim zastosować supinację nadgarstka, aby mocniej zaangażować mięśnie dwugłowe ramienia. Ćwiczenie to można wykonywać również w pochyleniu tułowia bez oparcia o kolano ze stabilnym, nieruchomo utrzymanym łokciem.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    • 1

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko