Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uciekający bark - wyciskanie sztangi leżąc.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Kulturystyczny

Kulturystyczny

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 366 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1

    Witam:)

    Czy może mi ktoś doradzić jakie ćwiczenia dodatkowe robić, aby przy wyciskaniu dużych ciężarów nie uciekał mi bark?

     

    Chodzi o to, że przyjmuję pozycję wyjściową do wyciskania. Mam spięte łopatki i całą pozycję dobrą. Do czasu aż nie opuszczę sztangi na klatę. Gdy ją wyciskam moja pozycja zaczyna się "rozłazić" bark mi ucieka przez co tracę na sile i całe podejście jest psute.

     

    Co polecicie na wzmocnienie barków ? Może ktoś miał taki problem ?:)


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Kasia-SYNERGIA-Chorzów

    Kasia-SYNERGIA-Chorzów

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 100 postów
    Hej! Z tego co opisujesz wydaje mi się, że możesz mieć problem ze stabilizacją łopatek. Dobrze byłoby popracować nad wzmocnieniem mięśnia zębatego przedniego, który właściwie pozycjonuje lopatkę w kierunku "w dół". Najprostsze z ćwiczeń to rozciąganie taśmy elastycznej podwieszonej nad ćwiczonym barkiem, która jest umieszczona pod pachą. Rozciagnięcie taśmy będzie angażowało mięsień zębaty przedni do pracy. Zaangażuj ten mięsień na treningu podczas wszystkich ćwiczeń na barki (każde z ćwiczeń poprzedź prawidłowym ustawieniem łopatki). Z czasem poprawisz funkcję stabilizacyjną, a w razie pytań i wątpliwości zgłoś się na konsultację do fizjoterapeuty. Pozdrawiam:)
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko