Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uciecie weglowodanow w diecie do prawie zera

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Dafney

Dafney

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    Witam, ucialem weglowodany w diecie na low carb 10g dziennie czy nie jest to za mało i co jaki czas powinienem je podbijac? Czy przy takiej ilosci wegli beda jakiekolwiek efekty tej diety?


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Since2009

    Since2009

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2164 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10lat

    Witam, ucialem weglowodany w diecie na low carb 10g dziennie czy nie jest to za mało i co jaki czas powinienem je podbijac? Czy przy takiej ilosci wegli beda jakiekolwiek efekty tej diety?

    10g wegli dziennie? To nie jest LC tylko VLCD. 

    Nie jest to dobre wyjscie.


    • 0

    #3
    fusi

    fusi

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3351 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    • Staż [mies.]: 24

    Witam, ucialem weglowodany w diecie na low carb 10g dziennie czy nie jest to za mało i co jaki czas powinienem je podbijac? Czy przy takiej ilosci wegli beda jakiekolwiek efekty tej diety?

    Pytanie: po co?


    • 0

    #4
    Dafney

    Dafney

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    Sugeruje sie wlasnie forami internetowymi dlatego pytam, gdzie indziej czytalem (niestety juz nie pamietam gdzie) ze najlepiej zaczac od jak najnizszej ilosci wegli i nastepnie podwyzszac, moze powinienem zrobic na odwrót?



    Jak powinny wygladac moje wegle przy wadze 80kg i wzroscie 180cm przy wysokiej aktywnosci fizycznej? Mam problemy z dokladnym obliczeniem bo nie umie sie z tym polapac


    • 0

    #5
    Since2009

    Since2009

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2164 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10lat

    Zaczynasz z wyzszego pulapu ww i stopniowo obnizasz, ale nie do 0 :)



    Sugeruje sie wlasnie forami internetowymi dlatego pytam, gdzie indziej czytalem (niestety juz nie pamietam gdzie) ze najlepiej zaczac od jak najnizszej ilosci wegli i nastepnie podwyzszac, moze powinienem zrobic na odwrót?



    Jak powinny wygladac moje wegle przy wadze 80kg i wzroscie 180cm przy wysokiej aktywnosci fizycznej? Mam problemy z dokladnym obliczeniem bo nie umie sie z tym polapac

    Jak wyglada Twoja obecna dieta?


    • 0

    #6
    mtz

    mtz

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2164 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:K@towice City
    • Staż [mies.]: 36+

    jak vlcd to do 30g, juz bez przesady :F


    • 0

    #7
    Since2009

    Since2009

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2164 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10lat

    jak vlcd to do 30g, juz bez przesady :F

    10 czy 30g metabolizm rozwalony, zreszta psychika tak samo ;) Caly czas wkurzony.


    • 0

    #8
    Dafney

    Dafney

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    Dieta dosc monotonna (kurczak zawsze na oliwie smazony)
    Sniadanie:
    8 Bialek jajek

    2 Sniadanie (szkolne):
    500G piersi z kurczaka
    Obiad:
    Tutaj pojawiaja sie wegle w postaci salatki + kurczak 400g
    Po treningowo:

    Kolejne wegle twaróg 400g + ser bieluch + słodzik

    Przed spaniem
    100g twarogu + Mleko


    • 0

    #9
    Dafney

    Dafney

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    Moze troszke przesadzilem z 10g wegli ale mysle ze 20-30g nie przekraczaja na pewno


    • 0

    #10
    Since2009

    Since2009

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2164 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10lat

    Dieta dosc monotonna (kurczak zawsze na oliwie smazony)
    Sniadanie:
    8 Bialek jajek

    2 Sniadanie (szkolne):
    500G piersi z kurczaka
    Obiad:
    Tutaj pojawiaja sie wegle w postaci salatki + kurczak 400g
    Po treningowo:

    Kolejne wegle twaróg 400g + ser bieluch + słodzik

    Przed spaniem
    100g twarogu + Mleko

    Wiec na podstawie tego jadlospisu ucinaj stopniowo kalorie i zwiekszaj wysilek cardio. 


    • 0

    #11
    Dafney

    Dafney

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    Czyli nie uwazasz ze zbytnio ucialem wegle? Moze wprowadzic jakies platki owsiane na sniadanie lub przedtreningowo?


    • 0

    #12
    Since2009

    Since2009

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2164 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10lat

    Przepraszam, pozna godzina, spanie bierze i te sprawy %)

    Przeciez w tym jadlospisie nie masz juz prawie w ogole wegli %)

    Dodawaj stopniowo chociaz do 3-4 g/kgmc i potem baw sie w LC. 

    Zdrowych tluszczy rowniez 0 w Twoim jadlospisie.


    • 0

    #13
    Dafney

    Dafney

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    A no tak zapomnialem orzechy laskowe leca tez dziennie, oliwa z oliwek no i niekiedy ida cale jajka wiec tluszcze zdrowe tez sie pojawiaja



    240g wegli nie jest to za duzo jak na redukcje? Powiem szczerze, ze najbardziej przy redukcji zalezy mi na zlikwidowaniu lipo wiec musze zejsc do bardzo niskiego BF'a


    • 0

    #14
    Since2009

    Since2009

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2164 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10lat
    Najpierw zacznij jesc normalnie. Potem dodaj trening cardio do planu treningowego. Dopiero pozniej obcinaj kcal.
    • 0

    #15
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    Jedz całe jaja i nie świruj %)

    Tym bardziej na deficycie tłuszcz z żółtek powinien stanowić lwią cześć tłuszczy ;)


    • 0

    #16
    Dafney

    Dafney

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    Czyli na prawde nie polecacie od razu uciac kalorii przynajmniej ponizej bialka?


    • 0

    #17
    Dafney

    Dafney

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    Uciac wegli ponizej bialka* Mi tez juz sie chyba udziela pozna pora


    • 0

    #18
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    Przecież Ty jesz samo białko i trochę tłuszczu %)

     

    Nic z tego nie będzie jak nie zaczniesz jeść normalnie. 

     

    Tłuszcze podbij tymi żółtkami co je wywalasz. 

    Potem powoli ww podbijaj, a jak dojdziesz już do jakiejś ilości: 3-4g i zacznij obcinać. 

    Od d.. strony zabrałeś się za redukcję.


    • 0

    #19
    Dafney

    Dafney

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 5

    Jestem zielony dlatego zasiegam po porade. W takim razie zaczne to od nowa proponujesz isc normalnym systemem 50/30/20? Czy po prostu do tej diety co mam dorzucic wegli na wysokosc bialek i je potem ucinac?


    • 0

    #20
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    Tylko nie z buta, podbijaj wolniej. Nie musisz się bawić w 100kcal/tydzień, ale nie tak od razu +1000kcal %)

    Cała magia polega na tym by nie obcinać za szybko, jeść i ciężko trenować.

    Jak waga nie leci, to znaczy, że trening jest za mało wymagający, zamiast pompować się na 100 sposobów postaw na ciężar i staraj się przewalać coraz więcej na treningach. Jak trening masz dopilnowany, możesz zająć się dodatkową aktywnością, a potem obcinaniem cal. Nigdy odwrotnie, bo wyjdzie kupa. Teraz jesz samo białko i już nie masz z czego obcinać.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko