Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trądzik

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
KPB95

KPB95

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 190 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    • Staż [mies.]: Rośnie

    Witam od jakiegoś czasu zauważyłem że moja skóra wysusza się i wyskakuje mi lekki trądzik. Wcześniej juz wyleczyłem go długim leczeniem poprzez branie leku axotret, z uwagi na to że chodze na siłownie i przyjmuje suplementy (kreatyna) może być to powód pojawienia się owego trądziku? Lekarz zapewniał mnie że powrót trądziku jest prawie nie możliwy bo od 10 lat gdy przepisuje ten lek to nikt do niej nie wrócił z tym samym problemem a ja nie chce być pierwszy .. :(

    Napisałem że biore suple ale ostatni raz było to w lipcu a kolejny cykl chce zacząć za około 2 tyg, prowadzę zdrowy tryb życia nie pale itd, unikam picia bo to bardzo wysusza mnie oraz nasila trądzik co nie raz zauważyłem gdy zdarzyło się wypić, ma ktoś jakieś rady? Narazie dalej obserwować sytuacje czy zapisać się do dermatologa?

     

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    KPB95

    KPB95

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 190 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    • Staż [mies.]: Rośnie

    Nie wiem czy to coś zmienia ale znalazłem takie coś na forum

     

    "inaczej chłopaki, nie w tą stronę...
    nadmiar białka w diecie może wywalać na twarz różne wypryski,
    sam sie tym kiedys interesowalem bo jakis gładki nie jestem...
    ale sama kreatyna i dextro nic nie robi, po prostu progress związany ze wzrostem siły,
    motywacja tym, że należy jak najwiecej z cyklu wynieść powoduje wzrost poziomu testosteronu w organiźmie...
    wiecej teścia = wieksze prawdopodobieństwo pryszczy,
    przede wszystkim jeśli dośrubujecie diete na to 1,8-1,9g/kg.m.c białka
    to nie sądze żeby były jakieś problemy, wszystko powinno być w normie jakakolwiek ona jest.

    tak wiec : cykl taki jak powyzej jest ok, uwaga na nadmiar białka nie tolerowany przez wątrobe,
    dbajcie o diete, a wszystko bedzie ok o ile wogole nie lepiej niż bylo tongue.gif"

     
     
    U siebie zauważam duży przyrost siły w ostatnim czasie, więc może to być odpowiedzią na mój problem?

    Edytowany przez KPB95, 20 wrzesień 2014 - 21:58 .

    • 0

    #3
    Hellscream

    Hellscream

      Zbanowany

    • Zbanowany
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12460 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    Za syfy odpowiada DHT.

    Trenując na siłce podnosisz sobie teścia, a więc DHT.

     

    Z braniem izo bym uważał, na ang forach pisali, że to ponoć dezaktywuje/blokuje receptory androgenowe %)


    • 0

    #4
    KPB95

    KPB95

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 190 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    • Staż [mies.]: Rośnie

    No tak jak piszę że w ostatnim czasie coś mam więcej siły oraz jestem bardziej pobudzony %)

     

    Co do brania tego izo już prawie rok temu skończyłem leczenie i wszystko ok więc może przez duży wysiłek fizyczny w ostatnim czasie się pojawiły te pryszcze. :)


    • 0

    #5
    Wojak.

    Wojak.

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 374 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4 lata

    Mnie znów wysyfia od nadmiaru nabiału. Przede wszystkim wskazane jest picie dużej ilości wody. Ograniczenie cukrów prostych, nabiału, złych tłuszczy. Planuje teraz chodzić raz na tydzień na Saune, może to coś pomoże. Dodatkowo można zarzucić sobie Cynk + omege 3 + kompleks witamin i minerałów. Ja teraz biorę krete mono + białko wpc do braków w diecie. Nie sądze, żeby to było od suplementów, a już tym bardziej od kreatyny czy białka wpc.


    • 0

    #6
    Michaszka

    Michaszka

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 145 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 48

    Siema .    

     

    Jeśli macie trądzik lub czerwone krostki itp itd   a jestescie juz po okresie dojrzewania( czyli okresie gdzie ten tradzik był uciazliwy)

     

    to proponuje twarz myć kosmetykami BIAŁY JELEŃ  plus najwazniejsze

     

    maść o nazwie METRONIDAZOL   koszt okolo 15 zł z tym ze jest na recepte ale wystarczy podejsc do najblizszej przychodni badz lekarza i o nia po prosic wyda bez problemu bo jest na bazie etanolu

     

    likwiduje wszystko od   zaczerwienien po trądzik   ale jak wspomnialem taki po okresie dojrzewania

     

     

    pozdro


    • 1

    #7
    KPB95

    KPB95

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 190 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    • Staż [mies.]: Rośnie

    No chłopaki dobrze mówicie, ja też nie sądzę że to mogło by być od kreatyny której w chwili obecnej nie biorę,a jak brałem w okresie maj-lipiec to problemu nie było. Przyznam że słodyczy dużo jem :D może aż za dużo ale wody też staram się dużo pić :)


    • 0

    #8
    Michaszka

    Michaszka

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 145 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 48

    od supli raczej nic nie wychodzi chyba , ze masz spore nadwyzki i uklad trawienny wraz z watrobą nie wyrabia 


    • 0

    #9
    KPB95

    KPB95

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 190 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    • Staż [mies.]: Rośnie

    Coś Ty, mam gainera ale teraz go nie jem. Co do wątroby i układu trawiennego to mogę Cię zapewnić że gra wszystko jak ma :D

     

    Trawienie to już wg poezja.. %%)


    • 0

    #10
    Brajano

    Brajano

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1051 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 36+

    Nie zapominaj też o spożywaniu odpowiedniej ilości warzyw i produktów wprowadzających odczyn zasadowy w organizmie gdyż zwiększona podaż białek przyczynia się do zakwaszania organizmu, a to z kolei do nasilenia trądziku. 


    • 0

    #11
    Hellscream

    Hellscream

      Zbanowany

    • Zbanowany
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12460 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    Co do metronidazolu to smarowałem tym pysk -faktycznie pomagał - w trakcie brania przez jakiś krótki czas ;)

    Zauważyłem tylko, że syfy mi znikają prawie całkowicie w późniejszych etapach redukcji.


    • 0

    #12
    Nicka13

    Nicka13

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów

    ja też słyszałam, że nadmiar białka może wywoływać trądzik, więc moze warto na kilka dni "wystopować" i sprawdzić, czy mija. na masę i rzeźbę to raczej mieć wpływu nie będzie ;)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko