Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trzymanie statyczne ze sztangą, sztangielkami lub talerzem

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: zginacze przedramion - dłoniowy długi, zginacz łokciowy nadgarstka, zginacz promieniowy nadgarstka, zginacz powierzchowny palców, zginacz głęboki palców, zginacz długi kciuka
    Mięśnie pomocnicze: ogółem mięśnie dłoni, prostowniki przedramion - prostownik łokciowy nadgarstka, prostownik promieniowy nadgarstka, prostownik palców, prostownik długi kciuka, prostownik wskaziciela
    Stabilizatory:-----

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Chwyć sztangę nachwytem, obiema rękoma, na szerokość barków. I po prostu trzymaj jak najdłużej możesz.

    Uwagi: W ćwiczeniu tym skurcz mięśni jest izometryczny (bez zmiany długości mięśnia) przez co mięśnie główne i pomocnicze są także stabilizatorami. W miarę wzrostu zaawansowania możesz owinąć sztangę ręcznikiem. Dla wygody ustaw sztangę na wysokości kolan tak, aby łatwiej było ją brać i odkładać. Ćwiczenie możesz wykonywać na czas lub na powtórzenia. Bardzo dobre ćwiczenie na siłę uchwytu, często stosowane przez strongmanów.


    Hantle / Talerze: Jeśli masz na siłowni wystarczająco ciężkie hantle możesz ich użyć zamiast sztangi. Ćwiczenie to możesz wykonać również za pomocą talerzy. Chwytając je palcami dłoni za brzeg, w miarę wzrostu zaawansowania możesz użyć dwóch talerzy złączonych ze sobą i w ten sposób chwycić parę talerzy palcami jednej dłoni. Dla bardzo zaawansowanych, polecamy podrzucanie talerzy nieco w górę i łapanie ich palcami dłoni , w tym przypadku szczególnie zadbaj o bezpieczeństwo swoje i innych będących w pobliżu. Użycie talerzy powoduje także zwiększenie zaangażowania mięśni dłoni.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 2

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko