Skocz do zawartości

Zdjęcie

Triathlon super sprinterski

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
iwilldestroyyou

iwilldestroyyou

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 10 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 25
    Witajcie,
    Już od ponad 2 lat trenuję na siłowni, jako dodatek do treningu pływackiego oraz biegowego. Na początku rozpocząłem zabawę od ACT, tak doradził mi trener. Po pół roku efekty były naprawdę widoczne, lecz potem zatrzymałem się w miejscu mimo zwiększania objętości i intensywności treningowej. Od roku trenuję z system FBW, stopniowo zwiększając obciążenia, wydaje mi się, że ciągle czynię postępy, ale tempo nie jest zbyt wielkie. Dodam, że w wieku lat 20 (za 2 lata), chciałbym spróbować swoich sił w triathlonie supersprinterskim.

    Trenuję 6 razy w tygodniu:

    2 x trening pływacki (pływam względnie duże objętości - od 3km do 4km na każdym treningu)

    2x trening biegowy (15 min rozgrzewki, 40 min interwałów, 15 min rozciągania)

    2x trening siłowy (15 min rozgrzewki, ćwiczenia z systemem FBW, 15 min rozciągania, dorzucam także 20-30 min areo).

    Plan: siłownia, bieg, pływanie, siłownia, bieg, pływanie, wolne

    Oczywiście niekiedy dochodzą mi zawody, pływanie: głównie konkurencje sprinterskie (100m – kraul i grzbiet) oraz sprinty biegowe (100m i 200m).

    Tu pojawia się moje pytanie do zaawansowanych zawodników, czy powinienem coś zmienić? Może powrócić do systemu ACT? Zwiększać objętość biegową?

    Jeżeli macie jakieś sugestie, bądź widzicie, że popełniam jakieś błędy to proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Mark
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Moim zdaniem wszystko masz dobrze dograne, zwłaszcza, że notujesz postępy.
    • 0

    #3
    iwilldestroyyou

    iwilldestroyyou

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 10 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 25
    Dzięki Grzegorz za odpowiedz, oczywiście będę modyfikował plan. Teraz skupiam się na zbudowaniu porządnej bazy. Ostatnio do rąk wpadła mi ActivLab Arginine3, zapoznałem się oczywiście wcześniej z Waszymi opiniami na temat suplementu. Na treningu czuję tzw. "pompę", lecz obawiam się, że właśnie za bardzo się napompuję... a to w pływaniu nie pomaga. Oczywiście będę czekał na efekty, rozważam także kreatynę, która jest bardzo popularna w moim gronie. Jakieś 10 miesięcy temu skończyłem 3-miesięczną suplementacje tym produktem, ale efektów nie zauważyłem, wiec przestałem. Muszę się jeszcze przyjrzeć się sprawie. Wiem, że nie o tym jest ten dział forum, ale tylko chciałem wspomnieć. Jeżeli znacie jakiś suplement, który może jeszcze pomóc w uzyskiwaniu mocy maksymalnych w pływaniu to dajcie znać.

    Pozdr.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko