Skocz do zawartości

Zdjęcie

Treningi na nowo

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Marssek

Marssek

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Witam,

    Od jakiegoś czasu odkładałem pieniążki, aby móc znowu zacząć treningi siłowe ;).
    Prosił bym o doradzenie i odpowiedzi na kilka pytań, mianowicie:

    -Odłożyłem 500zł, może to nie dużo ale coś trzeba kupić. Skupiam się głównie na sztangach, hantlach i obciążeniach. Ławke mam z dawnych czasów, drążek do podciągania również. Brać plastik, gume czy żeliwo? Sztanga wystarczy prosta czy zakupić też łamaną??? Hantelki wiadomo, musze.

    -Druga kwestia, jestem w posiadaniu książki "Kulturystyka dla każdego-Olsztyn 2010" Piotra Wojciechowskiego. Czy to dobry materiał aby zacząć?
    Może nie tyle żeby zacząć jako laik, gdyż ponad rok czasu trenowałem ale minął ponad rok odkąd nie ćwiczę.

    Teraz zależy mi głównie na masie, ważę 65kg ;/ i mierze 183cm. Niestety mam taki organizm że ciężko mi przytyć i chciałbym zacząć raz a porządnie. Z jedzeniem problemu nie mam, a nawet jest to moje hobby, lubię czuć pełny żołądek. Najgorsze jest to ze jem bardzo duzo i z wagą i tak ciężko np: Obiad, jem puki nie poczuje że nie dam rady nic już przełknąć, a na talerzu mam więcej niż xD mama i dwaj bracia. Na śniadanie zawsze mleko z ryzem lub makaronem, a wieczorem ryz z kurczaczkiem albo inne obfite dania, no i sporo pomiędzy głównymi posiłkami.

    Przeszkadza mi jedynie praca gdyż posiłki są różnie rozkładane i treningi raz rano raz wieczorem, ale drugich zmian nie ominę. No i weekendy odpadają, zawsze szkoła albo w trasie.

    Chciałbym aby ktoś mnie szczegółowo pokierował aby nie zmarnować tego czasu na siłowni.
    Z góry bardzo dziękuję.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Bonuss

    Bonuss

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 938 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 13
    Co do sprzętu dowiesz się wszystkie w odpowiednim dziale to nie tutaj.
    Wracając do treningu. Musisz na początku skupić się na treningu ogólnorozwojowym o nazwie FBW. Tu w dziale znajdziesz wszystko z nim związane oraz gotowy plan wystarczy skopjować Aby były efekty związane ze wzrostem masy mięśniowej musisz ułożyć sobie porządną diete na masę i jej trzymać - dział dieta. Ćwicz systematycznie 3x w tygodniu na początek a zobaczysz efekty. Pozdro
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko