Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening z obciążeniem własnego ciała

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Rybok5

Rybok5

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam, chciałbym zacząć trening lecz nie bardzo wiem jak. Chciałbym rozwinąć sobie głównie mięśnie brzucha, klatki i rąk. Obok tych ćwiczeń chciałbym wpleść bieganie i skakankę. Do dyspozycji mam niestety jedynie własne ciało i drążek. I w związku z tym mam do Was ogromną prośbę. Pomożecie mi dobrać ćwiczenia na te partie mięśni i ułożyć plan tygodnia uwzględniając trening wytrzymałościowy czyli wyżej wspomniane bieganie czy skakanka? Chodzi mi o to abyście określili co mam robić w poszczególny dzień.
Wzrost: 170cm
Waga: 58kg
Wiek: 15 lat
Z góry dziękuje:D Pozdr. Rybok5
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
koxik01

koxik01

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2 lata
    http://www.kfd.pl/tr...tora-62963.html - tu masz rozpisane plany bez żelastwa. Poczytaj i cos sobie wybierz
    • 0

    #3
    waski_olsztyn

    waski_olsztyn

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 95 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn
    • Staż [mies.]: 20
    posiadanie drążka nie jest "tylko" bo można pare ćwiczeń wykonać na nim. Link do cwiczen podał Ci kolega
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko