Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening, suplementacja, zdrowie.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Vrk

Vrk

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witajcie, to mój pierwszy post tutaj.

Miło mi :)

Mam 23 lata, 185cm wzrostu, waga 91kg.
Cel redukcja.

Będzie to moja druga redukcja w życiu, pierwsza była już bardzo dawno, dlatego chciałbym odświeżyć sobie ten temat i zaczerpnąć poradę.

Pracuje 5 dni w tygodniu, zazwyczaj od 9 do 20, czasem 10 do 19/20 trenować więc mogę najczęściej po pracy lub rano przed pracą.

Chodzi mi o dwie rzeczy, kiedy najlepiej używać suplementów (przed treningiem czy po) takich jak:

1. Spalacz Super Cuts 3. (przed?)
2. BCAA+ (przed czy po?)
3. KREATYNA MONOHYDRAT (po czy przed)
4. AAKG (przed czy po?)
5. BIAŁKO WPC 80

Dieta jest ogarnięta, więc w tej kwestii porad nie potrzebuje.

5. Czy wykonując FBW co 2 dni, skupiając się na redukcji, trzeba wykonywać więcej powtórzeń na mniejszym ciężarze?

6. Czy te suplementy można łączyć (zażywać je jednocześnie) a które nie?

7. Myślę o dodaniu przed treningiem lub po treningu siłowy cardio w postaci bieżni, kiedy byłaby ona najlepsza (przed siłowym czy po)

--

Cel to poprawa wyglądu sylwetki, pozbycie się brzucha (aktualnie talia na gruszke) i cycków (Tak, dobrze czytacie) chcę aby to był trening i suplementacja która da mi możliwość poprawy jakości swojego życia, wyglądu, samopoczucia.

(Kiedyś już coś cwiczylem, ale zawsze była to masa) w internecie jest masa przykładowych treningów FBW, co jednak polecicie wy?

(Jestem zdeterminowany, potrzebuję tylko pomocy)
Pozdrawiam chłopaki i życzę zdrowia :)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
OnGear

OnGear

    Się rozkreca

  • Nowi na forum
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna



    Chodzi mi o dwie rzeczy, kiedy najlepiej używać suplementów (przed treningiem czy po) takich jak:

    1. Spalacz Super Cuts 3. (przed?) - przed
    2. BCAA+ (przed czy po?) - w trakcie i po (w ogole bym sobie darowal)
    3. KREATYNA MONOHYDRAT (po czy przed) - obojetnie
    4. AAKG (przed czy po?) - przed
    5. BIAŁKO WPC 80 po treningu i wg potrzeb

    Dieta jest ogarnięta, więc w tej kwestii porad nie potrzebuje.

    5. Czy wykonując FBW co 2 dni, skupiając się na redukcji, trzeba wykonywać więcej powtórzeń na mniejszym ciężarze? Skupiaj sie na podstawoych bojach w zakresach 6-8 powtorzen, za priorytet przyjmij utrzymanie ciezaru, mimo deficytu kalorycznego.

    6. Czy te suplementy można łączyć (zażywać je jednocześnie) a które nie? Mozna

    7. Myślę o dodaniu przed treningiem lub po treningu siłowy cardio w postaci bieżni, kiedy byłaby ona najlepsza (przed siłowym czy po) Jak juz to po treningu. jezeli po FBW bedziesz mial na to sily to raczej kiepsko trenujesz.

    --

    Cel to poprawa wyglądu sylwetki, pozbycie się brzucha (aktualnie talia na gruszke) i cycków (Tak, dobrze czytacie) chcę aby to był trening i suplementacja która da mi możliwość poprawy jakości swojego życia, wyglądu, samopoczucia.
    Podstawa redukcji bedzie miska i trening. Reszta to popierdulki.
    (Kiedyś już coś cwiczylem, ale zawsze była to masa) w internecie jest masa przykładowych treningów FBW, co jednak polecicie wy?

    (Jestem zdeterminowany, potrzebuję tylko pomocy)
    Pozdrawiam chłopaki i życzę zdrowia :)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko