Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening Split 3 razy w tygodniu - pytania

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
kokojambo123

kokojambo123

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8
    Witam,

    dostalem indywidualny plan treningowy, ale wraz z pobraniem zniknelo okienko komunikacji, a mam kilka pytan odnosnie cwiczen i rzeczy, o ktorych zapomnialem wspomniec.


    Jedno z cwiczen to

    Rozpiętki na skosie dodatnim 3x10 – 12 - pytanie: zapomnialem dodac, ze moja lawka dysponuje specjalnymi uchwytami do rozpietek, ale mozna je chyba wykonywac tylko na plasko. Odkrecic je i wykonywac sztangielkami ?


    Pompki w podporze tyłem 3x 10 – 12 - wolalbym zastapic to innym cwiczeniem.


    Chcialbym tez dodatkowo wykonywac jakies cwiczenie stricte na miesnie posladkow, jakies propozycje ?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    jkb-

    jkb-

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4199 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bartoszyce
    1. rób na wolnym ciężarze
    2. bardzo dobre ćwiczenie, ale jak chcesz zastąpić to jakiekolwiek ćw na triceps może być zamiast tego.
    3. http://www.kfd.pl/tr...ladkow-f98.html
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko