Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening siłowy przedramion

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Representant

Representant

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 22 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12

    Witam

    Jakie ćwiczenia po ile powtórzeń wykonywać aby zwiększyć siłę przedramion ? Nie chodzi tutaj o wyślizgiwanie sztangi z dłoni tylko o to że często muszę nosić ciężkie rzeczy i przedramie dostaje w pupkę

    Odstawiłem uginanie nadgarstów pod i nadchwytem bo jest niezdrowe i  nie mam żadnego porządnego ćwiczenia na przedramie.

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Biszu

    Biszu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 115 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Przedramie mocno pracuje przy wszelakich przyciaganiach, przy martwym bez paskow peka. Nie ma sensu robienia izolacji ale jezeli bardzo chcesz to zwis na drazku lub bierzesz ciezkie hantle w rece i trzymasz :)
    • 1

    #3
    corten

    corten

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5034 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    • Staż [mies.]: 36+

    Jak wyżej. Trzymanie sztangi/hantli, zwis na drążku (na linie/ręczniku). trzymanie talerzy, wiosłowanie hanltem (kroc rows). roler na przedramiona, spacery farmera, używanie grubych gryfów do ćwiczeń (albo nakładki - fat grips).


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko