Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening siłowy dla dziewczyny (początkująca)

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
carumus1

carumus1

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 904 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsk Podlaski
    • Staż [mies.]: 15

    Witam, moja dziewczyna postanowiła ćwiczyć ze mną (za moją namową ponieważ jest strasznie szczupła 46 kg przy 165 cm wzrostu) i muszę się skierować do Was, ponieważ nie wiem jaki plan treningowy ułożyć, oczywiście żeby na większą masę cała i zgrabość. Będzie miała pierwsze styczności ze siłownią więc można by było zastosować FBW  3 razy w tygodniu np. przysiady, wiosłowanie ze sztangą, MC, wyciskanie płasko i ile serii dać i ile powtórzeń? Szukałem w internetach, ale ludzie tam różnie piszą. Z dietą to nie będzie miała problemu, ponieważ ja tym się zajmę, gorzej z układaniem planu treningowego %)  

    mam do dyspozycji poręcze, stojaki na przysiady, ławka płaska z opcją regulacją do 90 stopni i skosem dolnym, sztanga, 4x hantelki, wyciąg górny i dolny, drążek i na koniec obciążenie. Ma być to trening siłowy z priorytetem na tyłek, uda, łydki i brzuch. Z góry dziękuję i mam nadzieję że ktoś pomoże :) 


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Tomusz

    Tomusz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 641 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa
    • Staż [mies.]: 2 Lata

    zajrzyj tutaj, powinno pomóc. 

     

    http://www.kfd.pl/fu...ch-320979.html/


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko