Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening siłowy wspomagający przygotowania do półmaratonów

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
wertek

wertek

    KFD Premium

  • KFD pro
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:wroclaw
  • Staż [mies.]: 10 lat

Witam chcialbym sie dowiedziec jak powinien wygladac trening silowy podczas przygotowan do biegania polmaratonow


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Rozwalacz

Rozwalacz

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 282 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 25

Kazdy trening silowy na poczatku to powinna byc gora ciala, a na drugim treningu dol ciala (czyli nogi) i tak w kolko, nawet 4 razy w tyg jak mozesz.

Trening silowy do polmaratonu nie jest ci specjalnie potrzebny. Kiedys biegalem dosc duzo, i jakbym mial faktycznie cos wybrac, to cwyczylbym przedewszystkim plecy. Chociaz, jak juz pisalem, trening silowy powiniej obejmowac wszystkie partie ciala.

 

A i do polmaratonu powinienes moc sie przygotowac w 1,2 miesiace, chyba ze 40kg nadwagi masz...


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników