Jump to content

Photo

Trening siłowy + interwały

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
wixosa

wixosa

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 posts
  • Wiek: 20
    • Płeć:Kobieta
    • Staż [mies.]: 18

    W związku z przybraniem na wadze kilku kilogramów spowodowanych nieprawidłową dietą chciałabym połączyć trening siłowy z interwałami na orbitreku. Zależy mi na możliwie jak najszybszym i najefektywniejszym zrzuceniu wagi.
    Na podstawie znalezionych przeze mnie informacji wykluczyłam wykonywanie interwałów czy też cardio po treningu siłowym.
    Do tej pory wykonywałam trening siłowy z podziałem na partie mięśniowe (1x nogi i pośladki, 1x plecy i biceps,  1x klatka i triceps). Czasami po treningu wykonywałam dodatkowe 15 minut ćwiczeń na orbitreku. Trening ten wyglądał tak przez ostatnie 1,5 miesiąca po dłuższej przerwie od regularnych ćwiczeń, w czasie której to przez rok ćwiczyłam okazjonalnie, zazwyczaj chodziłam na zajęcia na siłowni max. 2 razy w tygodniu.
    Czy jeśli trening będzie wyglądał tak jak poniżej, nie doprowadzi to do przemęczenia mięśni i da optymalne efekty?

    Poniedziałek
    Nogi i pośladki

    Wtorek
    Plecy i biceps

    Środa
    Interwały

    Czwartek
    Przerwa

    Piątek
    Klatka i triceps

    Sobota
    Interwały


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    wixosa

    wixosa

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 posts
  • Wiek: 20
    • Płeć:Kobieta
    • Staż [mies.]: 18

    Zapomniałam o kilku pytaniach :)
    Czy dwa treningi interwałowe wystarczą?
    Może skuteczniejsze byłoby jednak wykonywanie cardio po każdym treningu górnych partii z włączeniem dodatkowego treningu pośladków i jednej dodatkowej sesji cardio tygodoniowo?


    • 0

    #3
    xQuadro

    xQuadro

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 191 posts
  • Wiek: 17
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Konin
    • Staż [mies.]: 19

    Co z dietą? Jeśli chcesz schudnąć, to szczególnie na niej się skup. Ogólnie słaby ten split-trening raz w tygodniu poszczególnej partii ciała nie da naturalnie ćwiczącej osobie optymalnych efektów. Jeśli chcesz ćwiczyć 3 razy w tygodniu, to polecam FBW, jeśli masz trochę więcej czasu, to możesz spróbować splitu góra/dół. 
     


    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko