Jump to content

Photo

Trening siłowy

- - - - - mma siłownia

  • Please log in to reply

#1
STEROL

STEROL

    KFD Premium

  • KFD pro
  • Pip
  • 7 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 24

Witam,

Zwracam się z prośbą do Was, czy pomoglibyście ułożyć plan treningowy? głównie zależy mi na poprawie wyglądu klatki piersiowej oraz ramion i na tym chciałbym skupić się najbardziej.

Treningi mma mam 4 razy w tygodniu, ale ze względu na to, że do końca tego roku postawiłem priorytet, że  chcę poprawić wygląd swojej sylwetki mma zredukowałem do 2 w ciągu tyg.

Aktualnie mój trening siłowy wygląda tak, że w jednym tygodniu chodzę 3 razy na siłownię (ćwiczenia wielostawowe), natomiast kolejny tydzień trenuję w domu wykonując różne wariację pompek z ciężarem (łącznie 400/500) + dipy 4 razy w tygodniu. Tutaj pytanie, czy robiąc taki trening w domu moje mięśnie będą wystarczająco pobudzone żeby rosły czy jednak odpuścić sobie i lepiej trenować na siłowni robiąc wyciskania itp...?

 

Aktualnie jestem na masie, ważę 76~77kg przy 180cm. Dietę posiadam, poniżej moje makrosy

 

Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne – 3850kcal

Ilość białka na dzień –220g

Ilość węglowodanów na dzień – 430g

Ilość tłuszczy na dzień –130g

 

A tak aktualnie prezentuje się moja sylwetka

 

Attached Thumbnails

  • 35303845_2591939544364711_6605002163229818880_n.jpg

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

 Zamknij okienko