Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening - pytania

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
nowy6969

nowy6969

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 11 postów
Witam. Jestem poczatkujacy, mam 18 lat, waze 90kg, mam 190cm wzrostu, interesuje mnie rzezba i zrzucenie zbednego tluszczu i mam do Was 3 pytania.

1. Ogolnie pracuje na zasadzie: 2dni pracy - 2 wolnego - 3 dni pracy - 2 wolnego - 2 pracy - 3 wolnego. I tak w kolko. I czy daloby sie ulozyc jakis plan treningowy zeby cwiczyc w dni wolne? Jak tak to z goraca prosba, zeby ktos jakos pomogl ;)

2. Swiezo sie przeprowadzilem i nie mam dostepu do silowni ani zadnego sprzetu, wiec mam zamiar kupic sobie pomalu do domu. Od kupowania jakiego sprzetu powininem zaczac?

3. Kiedy juz bede mial jako tako sprzet, to czy warto zainwestowac w jakies odzywki i jesli tak, to jakie?

Z gory dzieki za pomoc ;)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
MrMiniMuscle

MrMiniMuscle

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Suple z czasem.Najważniejsza jest dieta!Na początek kup regulowaną ławkę ze sztangą i hantlami.Na początek dasz tym radę.Rób FBW,najlepiej ułóż konkrety plan bo organizm się wtedy przyzwyczaja.
  • 0

#3
bebech

bebech

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1692 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 84
    Poniedziałek,Wtorek Środa,Czwartek Piątek,Sobota,Niedziela
    Poniedziałek, Wtorek Środa, Czwartek Piątek, Sobota,Niedziela


    Pogrubione to dzień w robocie.

    Po 1 to pytasz o trening a nie masz dostępu do siłowni ani na razie sprzętu więc w grę wchodzi jedynie trening domatora.
    O ile w 2 tygodniu coś by szło zaradzic to w tym pierwszym jest lipa. Na pewno w 1 tygodniu odpada FBW. Dzień po dniu się go nie wykonuje.

    Podstawa to ławka treningowa, sztanga i hantle.

    Odżywki na początku zbędne.
    • 0

    #4
    *Damian*

    *Damian*

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 181 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 70
    to chyba dobrze ze pyta o trening jak nie ma sprzetu,bo nie wie czy bedzie mial czas na cwiczenia czy nie.Myslę, ze nie bedziesz mogl cwiczyc regularnie.W twoim przypadku najlepiej bedzie cwiczyc ogolnorozwojowke
    • 0

    #5
    nowy6969

    nowy6969

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 11 postów
    Ok,mam juz lawke, sztange, 2 hantle i 45kg obciazenia. Trening moge sprobowac wcisnac w dni robocze jak dam rade, jak nie, to bede cwiczyl nieregularnie. FBW jakos sobie tam uloze, ale podejrzewam, ze bede mial problem z dieta. Moglby ktos zarzucic jakas przykladowa? Bylbym wdzieczny.
    A i slyszalem, ze nie mozna biegac w dni treningu, czy to prawda? (zalezy mi na zrzuceniu wagi, wiec bieganie to chyba przykra koniecznosc)
    No i w sumie jeszcze jedno pytanie, co powininem kupic w nastepnej kolejnosci?

    Z gory dzieki za odpowiedzi.
    • 0

    #6
    Pobyku_MASA

    Pobyku_MASA

      Zwykły Chłopak

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4313 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dąbrowa Górnicza
    • Staż [mies.]: 30
    A drążek masz już kolego? Poręcze? (tych drugich kupować nie musisz, pokombinuj ;))
    • 0

    #7
    Ashiro

    Ashiro

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1052 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siłownia :)
    • Staż [mies.]: 27/19
    Drążka też nie musi kupować ;D


    Drążek to zwykła rurka dobrze umocowana, jeśli pokombinujesz to ze starego stołu zrobisz poręcze ja tak mam a przecież nie chodzi żeby było estetyczne tylko o to żeby w ogóle coś było ;D
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko