Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening Push & Pull do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
andy14

andy14

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 42
    Siema, posprawdzałem w innych tematach na tym i innych forach i zmajstrowałem taki Push i Pull, cel masa. Proszę o ocene. Z góry dzięki.

    Pon Push
    śr pull
    czw Push
    I co tydzień na odwrót.

    Push: klata, barki, tric
    - wyciskanie sztangielek/sztangi skos gorny 4x 10-6
    - wyciskanie sztangielek skos ujemny 3x 10-6
    - wyciskanie sztangielek siedzac 3x 10-6
    - unoszenie sztangielek bokiem 3x 10-6
    - wyciskanie francuskie ze sztanga 3x 10-6

    Pull: plecy, nogi, bic
    - sciaganie drazka gornego do klatki 4x 10-6
    - wioslowanie sztanga/sztangielka 3x 10-6
    - Martwy Ciag 3x 10-6
    - szrugsy 3x 10-6
    - prostowanie nog w siadzie 3x 10-6
    - przysiady ze sztangą na barkach 4x 10-6
    - wspiecia na palce w siadzie 3x 10-6
    - uginanie ramion ze sztangielkami z supinacja 3x 10-6
    - uginanie ramion ze sztangą podchwytem 3x 10-6
    - uginanie nadgarstkow ze sztanga podchwytem 2x 10-6

    Co wy na to? ZAZNACZAM ŻE DO ĆWICZEŃ MAM TYLKO ATLAS.

    Edytowany przez andy14, 08 grudzień 2012 - 16:12 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ELcapitano

    ELcapitano

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2070 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 40+
    Na pierwszy rzut oka widac ze przeladowany;) a pozatym ja osobiscie polecam push.pull w 4 dniach w tygodniu bo jak sie robi trzy to troche mija się celem, ale jak kto woli
    • 0

    #3
    andy14

    andy14

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 367 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 42
    też bym tak wolał lecz w weekendy nie ma czasu a w tygodniu mam wtorek i piątek kickboxing
    • 0

    #4
    ELcapitano

    ELcapitano

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2070 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 40+
    To moze FBW? Albo HST chociaz nie wiem czy nie za krotki staz na HST.
    • 0

    #5
    Maximo12

    Maximo12

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 193 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 18
    Dlaczego uwarzasz ze 3 dniowy mija sie z celem? To dlatego ze za malo mięsnie dostają po dupie? sam wlasnie cwicze 3 dnowym i nie wiem wlasnie czy jest dobry pomysł. czy moze lepiej split i dac ladnie mięsniom popracowac raz a porządnie.
    • 0

    #6
    ELcapitano

    ELcapitano

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2070 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 40+
    Znaczy tak moim zdaniem lepiej robic juz 3 dniowy push.pull niz split ale moze najpierw wyjasnie czemu uwazam ze troche mija sie z celem. Uwazam tak poniewaz jezeli robisz ten trening 3 razy w tyg to wychodzi na to ze raz na tydzien wychodzi ze np nogi robisz raz w tygodniu a w następnym tydogniu klate robisz raz w tygodniu(nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi). Idąc w idee tego rodzaju treningu kazda partia miesniowa poiwnna byc trenowana 2 razy w tygodniu aby zmaksymalizować hipertrofię mięśniowa. Dlatego jak ma sie 3 dni w tygodniu do dyspozycji to FBW lub cos podobnego do FBW wydaje sie byc idealną opcjią ;)
    • 0

    #7
    andy14

    andy14

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 367 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 42
    FBW robiłem i już nie będę robił napewno
    • 0

    #8
    ELcapitano

    ELcapitano

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2070 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 40+
    NO okej, wybora nalezy do ciebie to najlepiej i tak bedzie moim zdaniem P&P niz split ale decyzja nalezy do ciebie ;)
    • 0

    #9
    Maximo12

    Maximo12

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 193 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 18
    A split czego taki kiepski jest? Jest to najbardziej popularny trenig. Więc chyba cos w tym musi być..
    • 0

    #10
    ELcapitano

    ELcapitano

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2070 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 40+
    Popularny nie znaczy najlepszy. Split jest dobry dla ludzi ktorzy maja juz wypracowana sylwetke poprzez ciezkie lata treningow, natomiast dla ludzi ktorzy pracuja nad masa o wiele lepszy jest trening gdzie partie trenuje sie wiecej niz raz w tygodniu poniewaz tak jak wczesniej pisalem w tedy hipertrofia miesniowa jest przedluzona dwu lub trzy krotnie. A poza tym podobno Weiderowskie zasady treningow w cale nie maja pokrycia z badaniami naukowymi na temat rozwijania muskulatury:)
    • 0

    #11
    andy14

    andy14

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 367 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 42
    Czyli zrobie ten push i pul tylko że partie 2x w tygodniu będę ćwiczył tylko co 2w tydzień. Wyjdzie tak samo jakbym w sumie robił split tylko że na split w sumie więcej tego wyjdzie i bardziej pompuje.

    Edytowany przez andy14, 08 grudzień 2012 - 20:15 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko