Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening Push & Pull do oceny

- - - - - P&P do oceny

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
FourKce

FourKce

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 72 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Na początku chciał bym zaznaczyć że do tej pory ciągle trenowałem z klasycznymi spllitami więc P&P jest dla mnie całkowitą nowością i mam nadzieję że mi pomożecie :) A więc chciał bym skorzystać z takiej rozpiski:

    Poniedziałek:
    - martwy ciąg 4x
    - przysiad z przodu 3x
    - wypychanie nogami na suwnicy 3x
    - podciąganie na drążku 4x
    - uginanie młotkowo 3x

    Środa:
    - wycisk płasko sztanga 4x
    - wycisk skos hantle 3x
    - wycisk zza karku 3x
    - wznosy bokiem 3x
    - francuskie leżąc 4x

    Piątek
    - to samo co w poniedziałek itd.

    Dodając do tego jeszcze mikrocykle:
    I - 12 powt. - 2 tygodnie
    II - 8 powt. - 2 tygodnie
    III - 4 powt. - 2 tygodnie
    IV - 3 powt. + DS'y

    Mam co do tego parę pytań:
    1)Czy przy takiej rozpisce każdy mój mięsień będzie się rozwijał ? I czy nabiorę masy ? Pytam ponieważ widzę że jest tu dość mało ćwiczeń na daną partie co mnie niepokoi.
    2)Czy można by było tu jeszcze pododawać jakieś ćwiczenia ? Jeśli tak to jakie ?
    3)Czy przy takim planie, trening nie będzie za krótki i za lekki ? Osobiście wolę porządne i męczące treningi.

    Bardzo liczę na waszą pomoc :D

    Edytowany przez **IMADŁO**, 17 kwiecień 2012 - 17:26 .
    Dział..

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    nevalainen

    nevalainen

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1793 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Dużo
    Wierz mi trening poniedziałkowy nie będzie lekki, zrób ciężki ciąg, a potem jeszcze przysiady, dość często zdarza sie złe samopoczucie, tzn zbiera na wymioty. Ale trening uwielbiam, jest naprawdę super i mogę go każdemu polecić.

    Wypuchanie na suwnicy zamień na żurawie, lub uginanie podudzi leżąc, coś na dwugłowe ud.
    w poniedziałek dodaj jeszcze wiosłowanie sztangą.

    Ja w treningu środowym zmniejszyłem ilość serii do 2 w wyciskaniu na barki i w wznosach bokiem i dodałem ćwiczenie na tylni akton barków, też 2 serie.
    • 0

    #3
    FourKce

    FourKce

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 72 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12

    Wierz mi trening poniedziałkowy nie będzie lekki, zrób ciężki ciąg, a potem jeszcze przysiady, dość często zdarza sie złe samopoczucie, tzn zbiera na wymioty. Ale trening uwielbiam, jest naprawdę super i mogę go każdemu polecić.

    Wypuchanie na suwnicy zamień na żurawie, lub uginanie podudzi leżąc, coś na dwugłowe ud.
    w poniedziałek dodaj jeszcze wiosłowanie sztangą.

    Ja w treningu środowym zmniejszyłem ilość serii do 2 w wyciskaniu na barki i w wznosach bokiem i dodałem ćwiczenie na tylni akton barków, też 2 serie.

    A powiedz mi ile już ćwiczysz z p&p ? Widzisz jakieś efekty ?
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko