Skocz do zawartości

Zdjęcie

TRENING PUSH & PULL 3 RAZY W TYGODNIU

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Peres96

Peres96

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 193 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 18

Witam, mam pytanie do Was. Znalazłem świetny artykuł pana Grzegorza o Push&Pull i wszystkich jego rodzajach. Interesuje mnie Push&Pull 3 razy w tyg, ze względu na staż,wiek,typ sylwetki(cisne narazie redukcje). Pan Grzegorz piszę Tam poniżej iż przy tym typie treningu przez pierwsze 2 tygodnie robimy 12 powtórzeń wszystkich serii w danym ćwiczeniu, w kolejnych dwóch -  8 powtórzeń i tak dalej. Czy do treningu P&P 3 razy w tygodniu powinienem stosować się do tej samej zasady? Czy po prostu robić sobie jak powyżej opisuje do tego trybu P&P 3 razy w tygodniu Push/Pull/Push - następny tydzień - Pull/Push/Pull i robić go przez cały okres redukcji? Czy jakieś przerwy jak Pan Grzegorz piszę po 7 tygodniach treningu? Wydaje mi się, że trening 7 tygodniowy + stosowanie się do powtórzeń tyczy się treningu P&P Poniedziałek/Wtorek - Przerwa - Czwartek/Piątek. Proszę o odpowiedź.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
lMAGO

lMAGO

    Zbanowany

  • Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    1 uzupełnij profil (wiek)

    2 śmiało możesz zmieniać zakres powtórzeń co 2 tyg, ale nie musisz, potraktuj to raczej jako propozycję ;)

    3 tak robisz na zmianę czyli pusz-pull-pusz, następny tydzień pul-pusz-pul i tak w kółko ;)

    4 trening możesz ciągnąć dłużej niż 7 tygodni, to też potraktuj jako propozycje/ ciągnij tak długo jak z niego będziesz zadowolony ;)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko