Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening po reduckji, zmiana ze Split na Push & Pull + siłowy

- - - - - trening plan jazda sylwetką nie ma czasu na puacz

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ONIMEK

ONIMEK

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1593 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Głogów/Zielona Góra
    • Staż [mies.]: 11

    Witam. Jako że skończyłem reduckje, podbijam kcal stopniowo do góry i czekam, aż waga pokaże więcej niż dotychczas chciałbym zmienić również trening. Rozmyślałem nad formą połączenia FBW z treningiem siłowym gdzie ilość powtórzeń byłaby mała ale ciężar większy. Co o tym sądzicie ? Dopieram ćwiczenia w taki sposób abym czuł się dobrze i na tyle ile zdrowie mi pozwała.

    Kilka pytań w podpunktach

    1. Co z planie brak , pamiętając o tym aby nadmiaru nie było.. ?

    2. Czy mile widziane w dniach push/pull są drop sety w ostatnich seriach ?

    3. Przód barków nie zostanie zaniedbany ?

    4. Dół klatki gdzieś dorzucić czy co z nim zrobić ? Nie chciałbym przeładować treningu. Nie, że leń jestem bo lubię ćwiczyć, nie chodzę na przymus na siłownię :P

    5. W PON WT  5 powtórzeń wystarczy ? Oczywiście  z każdą kolejną serią będzie zwiększany ciężar.

    6. Gdzie powinien znaleźć się MC ?

    7. Ściąganie drążka w planie na SOBOTE pasuje ?

    8. Nie chciałbym zaniedbać dipsów, lubie to ćwiczenie  ( może  na rozgrzewkę przed barkami w któryś dzień  1 seria lub 2 ? )

     

    Plan wyglądałby następująco :

     

     

    PON :

     

    Wyciskanie na płaskiej                                    3-4 serie  5 powtórzeń

     

    Wiosłowanie sztangą                                       3-4 serie  5 powtórzeń

     

    Wyciskanie żołnierskie                                    3-4 serie  5 powtórzeń

     

    Uginanie ramion w pozycji stojącej (sztanga)  3-4 serie  5 powtórzeń

     

    Wyciskanie na płaskiej wąskim uchwytem      3-4 serie 5 powtórzeń

     

     

    WT :

     

    Przysiady 4-5 serii  5 powtórzeń.  

     

    + rozciąganie

     

    ( będę się starał zacząć robić przysiady co nie wiem jak mi wyjdzie ponieważ mam problemy z kolanem i trochę uniemożliwiają mi siady jak i MC. Ale spróbuje dziecinnym ciężarem :p )

     

    CZW  (PULL DAY)

     

    Podciąganie szerokim nachwytem. 8-12 powtórzeń ( rozmyślam nad schodami 12/10/8/8 po prostu.)

     

    Wiosłowanie sztangielką  8-12 powtórzeń

     

    Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki  8-12 powtórzeń

     

    Nie mogłem znaleźć nazwy ćwiczenia, ale opisze : 

     

    Ja bym to nazwał wznosy hantli leżąc na ławce lekko pochylonej.

    Coś jakbyśmy chcieli zrobić rozpiętki ale odwróceni i trochę niżej rotacja hantlami :P

     

    Jak ktoś zna fachową nazwę proszę o podanie, chodzi mi o tył barków  :)                  8-12 powtórzeń

     

     

     

    SOBOTA: (PUSH DAY)

     

    Wyciskanie sztangielek, skos górny.                      8-12 powtórzeń

     

    Rozpiętki ( brama/hantelki/motyl ??  )                     8-12 powtórzeń

     

    Wyciskanie sztangielek                                           8-12 powtórzeń

     

    Unoszenie sztangielek bokiem ( hantle/brama ? )  8-12 powtórzeń

     

    Francuskie wyciskanie                                            8-12 powtórzeń

     

    Ściąganie drążka z wyciągu górnego                      8-12 powtórzeń

     

     

    Jeżeli chodzi o łydki i dwugłowe, są zbyt przerośnięte w porówaniu do reszty. Zresztą czwórki też. Musze nadgonić resztę ! :)

     

     

    Liczę na pomoc, a nie hejty. Dziękuję z góry :)


    Edytowany przez OnimushaXXX, 05 styczeń 2014 - 16:44 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ONIMEK

    ONIMEK

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1593 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Głogów/Zielona Góra
    • Staż [mies.]: 11

    Wiem, że nie da się Wszystkich ćwiczeń na raz robić, bo to nie ma sensu. Ciężko mi to pogodzić Wszystko :P


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko