Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening, ocena + pomoc

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Kryniu0987

Kryniu0987

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Witam, to mój pierwszy post. Trenuję coś od zawsze, piłka nożna, MMA, siłownia. Od stycznia przycisnąłem siłownie, moim celem głównym jest spalenie tkanki tłuszczowej, poprawienie wytrzymałości i siły.

Mam pewien pomysł na trening i nie wiem jak się on sprawdzi.

 

Poniedziałek: Klatka (4 ćwiczenia), biceps (3 ćwiczenia) - w czterech seriach 12,10,8,6

Wtorek: Bieżnia, skakanka, brzuchy, drążek, wykroki, padnij-powstań

Środa: Plecy (4 ćwiczenia), triceps (3 ćwiczenia) - w czterech seriach 12,10,8,6

Czwartek: Bieżnia, skakanka, brzuchy, wskoki na skrzynię, wymachy ketli do przodu, pompki

Piątek: Barki (3 ćwiczenia), Nogi (3 ćwiczenia), Przedramię (1 ćwiczenie) - w czterech seriach 12,10,8,6

Sobota: Bieżnia, skakanka, brzuchy, pompki, drążek

Niedziela: wolne

 

 

Kwestie sporne to:

- pierwsza: intensywność treningu, czy nie jest to za duże obciążenie dla organizmu ?

- druga: to czy przy treningu na redukcje stosować duże ciężary w takich seriach jak napisałem? Czytałem różne opinie i zdania były podzielone. Raz proponowali mniejsze ciężary więcej powtórzeń, a inni twierdzili, że jeżeli treningi siłowe są przeplatane z treningami aerobowymi to dobrze jest stosować większe ciężary ponieważ zminimalizujemy tym stratę masy mięśniowej.

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
nazwezajeli

nazwezajeli

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3374 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 30 min

Kwestia sporna to czy ten trening jest dobry.

 

Na szczęście, spór można rozwiązać już na tym etapie- nie, nie jest dobry. 

 

Weź sobie o FBW poczytaj, push/pull albo góra/dół ewentualnie.


  • 0

#3
IMADŁO

IMADŁO

    .

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 29092 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Do Twoich celów nadadzą się treningi gdzie wszystkie partie mięśni trenuje się częściej niż raz w tyg.

 

Kolega wyżej podał Ci trafne przykłady.


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko