Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening na odbudowanie

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
oscylator

oscylator

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam wszytskich forumowiczów :) !!
a więc chciałem opisać mój problem kiedyś intesywnie biegałem , robiłem brzuszki , podciągałem się na drążku poprostu zeby być w formie po jakimś czasie wyjechałem za granicie i to wsyztsko zaniedbałem poprostu , teraz chciałbym sie odbudować trenuje od 2 tygodni w systemi
Poniedziałek - bieganie 20 lub wiecej , sprinty
wtorek - drazek , pompki , brzuch ( wsyztsko 3 x max )i tak na przemian az do soboty niedziela wolna .
Ale do rzeczy najbardziej mi sie rozchodzi o drążek nachwytem dawniej 12 - 15 razy na drazku była norma dzis ledwo 3 i niemam sił trenuje juz 2 tygodnie i zero rezultatów? czy może być to przemęczenie ze trenuje codziennie ? i jaki duży wpływ ma ciężar ciała na to , wczesniej wazyłem około 90 - 93 kg na dzien dzisiejszy jest to 105 kilo przy 185 cm , czy taka róznica wagowa ma duze znaczenie? czy jak z rzuce wage i bede sie podciagał regularnie to zaowocuje to podwójnie ze tak powiem ? chciałem jeszcze dodać ze podciągam 3- 4 razy , a jak juz niemoge pomagam taboretem itp. wiec prosze o fachowa opinie na temat czy jest to przemeczenie po długiej przerwie ? , wbyt duza waga a moze poprostu trzeba czasu i wytrwałosci pozdrawiam !! dziekuję
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
A.S.

A.S.

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPip
  • 1002 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 48
    Oczywiście, że trzeba czasu i wytrwałości :) 2tygodnie to nic. Tego nie można tak sobie zostawić i liczyć, że jak się wróci potem do tego to forma będzie ta sama, nie ma opcji. Oczywiście, że waga ma znaczenie, bo musisz więcej podnieść, to chyba logiczne ;) A zrzucenie wagi zaowocuje Ci podwójnie, bo 105 kg przy 185cm to nadwaga, przyniesie Ci to zdrowie!

    Najlepiej jakbyś ułożył sobie jakiś trening całego działa np. trening domatora. wtedy znacznie szybciej wrócisz do formy mimo, że nie będziesz ćwiczył codziennie
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko