Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening na masę dla chudego

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
wotek2521

wotek2521

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    • Staż [mies.]: 0
    Witam nazywam się Wojtek.
    Chce zacząć ćwiczyć żeby poprawić swój wygląd,chodzi mi głownie o masę.Proszę o pomoc w ułożeniu tygodniowego plany treningu,Ile dni w tygodniu trenować?Jakie partie mięśni w jakie dni?jakie Mięśnie można ćwiczyć w ten sam dzień?Jakie ćwiczenia?czyli proszę o kompletny plan treningu na cały tydzień.
    Przeglądałem różne fora ale nie mogę znaleźć nic odpowiedniego dla siebie z względu na dziwny charakter pracy:/Bardzo proszę o pomoc.
    Mam 26lat,moje gabaryty to waga: 60 kg wzrost 180cm. przedramię: 26cmm biceps: 29cm. klatka:94cm. pas: 78cm. uda:50cm. łydki:35cm.
    Co do pracy mam wolne tylko w wtorki i soboty,pracuje tylko w nocy,do pracy idę na godzinę 20 ale wychodzę już o 19,prace kończę miedzy 5-6 rano wiec w domu jestem około 5.30-6.30,spać się kładę o 6-7 a wstaje między 13.30-14.30.Siłownię w której będę ćwiczyć otwierają od 8.00 d0 20.00.Więc o której godzinie mam pracować?czekać rano do otwarcia czy dopiero jak wstanę po południu?
    Z góry dziękuję Wojtek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57336 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    http://www.kfd.pl/ja...czac-44459.html

    Jeżeli chodzi o porę treningu, to należy to dopasować indywidualnie.
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko