Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening na masę, a tłuszcz na brzuchu?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
peniuu

peniuu

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 43 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:CK
    • Staż [mies.]: 15
    Witam. Mam zamiar od jutra zacząć trening na mase bo chce zwiekszyc rozmzmiary swoich mięsni. Mam już ułożoną diete na mase. Jestem osoba szczupłą bo:
    wzrost 175
    waga 71
    obwod w pasie 78,5.
    Jednak jednocześnie mam dość otłuszczony brzuch i nie wiem co zrobic. Mam oponke i troche tluszczyku na gornej czesci brzucha. Zastanawiam sie na jednoczesnym zrobieniu A6W ale nie wiem czy pomoze mi ona poprawic wygląd brzucha? co zrobic??
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    descartes

    descartes

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 998 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: x
    Leć z dietą treningiem i kręć aeroby i będziesz widział co się dzieje
    • 0

    #3
    karvi

    karvi

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1000 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    Witam. Mam zamiar od jutra zacząć trening na mase bo chce zwiekszyc rozmzmiary swoich mięsni. Mam już ułożoną diete na mase. Jestem osoba szczupłą bo:
    wzrost 175
    waga 71
    obwod w pasie 78,5.
    Jednak jednocześnie mam dość otłuszczony brzuch i nie wiem co zrobic. Mam oponke i troche tluszczyku na gornej czesci brzucha. Zastanawiam sie na jednoczesnym zrobieniu A6W ale nie wiem czy pomoze mi ona poprawic wygląd brzucha? co zrobic??


    aeroby %-) rowerek, pływanie, bieganie
    Pozdrawiam
    • 0

    #4
    Pobyku_MASA

    Pobyku_MASA

      Zwykły Chłopak

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4313 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dąbrowa Górnicza
    • Staż [mies.]: 30
    Zredukuj ten tłuszczyk najpierw może, potem masuj. Szóstka podrzeźbi brzucho, ale tłuszczu nie wypali.

    Edytowany przez Zryty_Beret, 18 październik 2010 - 09:07 .

    • 0

    #5
    peniuu

    peniuu

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 43 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:CK
    • Staż [mies.]: 15
    kupilem sobie ostatnio ostrowie na uzupełnienie brakow w diecie. waze 70kg i staram sie nie przekraczac 140g bialka na dobe. czy ta ostrowia w tych ilosciach moze sprawiac ze mi przybedzie fatu?? wypijam jej maksymalnie 50g

    Edytowany przez peniuu, 15 listopad 2010 - 13:23 .

    • 0

    #6
    Rawhide

    Rawhide

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1380 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:7milowy las
    • Staż [mies.]: 64
    Nie, a nawet przyczyni się do spalenia tłuszczu.
    • 0

    #7
    Anapol

    Anapol

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 391 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj. Maz
    • Staż [mies.]: 4 lata
    Rób na razie mase jeśli jest to twój cel, po zimie wrzucisz diete low carb i dasz wiecej aerobów i będzie okej. Na razie puchnij bo z kg to u ciebie cienko.
    • 0

    #8
    Rawhide

    Rawhide

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1380 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:7milowy las
    • Staż [mies.]: 64

    wzrost 175
    waga 71

    Nie jest źle, taka waga przy tym wzroście jest już ok, zamienić to na czyste mięso i będzie dobrze.
    • 0

    #9
    pablopawel

    pablopawel

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 310 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    Słuchajcie- ja mam 183 cm a ważę 79/80 kg. Jest jednak trochę tłuszczyku na dole brzucha i klatce- redukować czy robić masę ?
    • 0

    #10
    Rawhide

    Rawhide

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1380 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:7milowy las
    • Staż [mies.]: 64
    Masuj bo zima ostra ma być a zredukujesz na wiosnę.
    • 0

    #11
    kamilftw

    kamilftw

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1193 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 36
    lub mozesz sie pobawic w carb cycling, polecam, ale trzeba byc naprawde zdeterminowanym i pilnowac diety co do grama, zero oszukiwania. Mozesz masowac powoli, dobrej jakosci mieso, a tluszcz bedzie sie po trochu redukowal.
    • 0

    #12
    peniuu

    peniuu

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 43 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:CK
    • Staż [mies.]: 15
    jak bialko moze sie przyczynic do spalania tluszczu?? moze mi to ktos wytlumaczyc??
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko