Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening na masę

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
TPAG

TPAG

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 41 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:TCZEW
    • Staż [mies.]: 18
    PONIEDZIAŁEK:
    Klatka (3 ćwiczenia, 4 serie po 8 powtórzeń) + Przedramie (3 ćwiczenia, 4 serie do "palenia")

    WTOREK:
    Nogi (2 ćwiczenia, 4 serie po 10 powtórzeń) + Barki (4 ćwiczenia, 4 serie po 8 powtórzeń)

    ŚRODA:
    Brzuch (3 ćwiczenia, 4 serie po 10 powtórzeń) Plecy (3 ćwiczenia, 4 serie po 8 powtórzeń)

    CZWARTEK:
    Klatka (3 ćwiczenia, 4 serie po 8 powtórzeń) + Przedramie (3 ćwiczenia, 4 serie do "palenia")

    PIĄTEK:
    Biceps (3 ćwiczenia, 4 serie po 8 powtórzeń) + Triceps (3 ćwiczenia, 4 serie po 8 powtórzeń)

    Prosiłbym o ocene właśnie w takiej postaci jakiej podałem bez podawania konkretnych ćwiczeń %-)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    IMADŁO

    IMADŁO

      .

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 29088 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Trening 5 dni z rzędu nie jest dobrym rozwiązaniem..... a kiedy się zregenerujesz ? %-) Na nogi za mało ciwczen,
    a łydki ?
    • 0

    #3
    Killer4434

    Killer4434

      jestem zjebem

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4209 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ok Kielc
    • Staż [mies.]: 9-10
    czemu nie chcesz podac razem z cw ale o tak wdac ze przeładowany w barkach. bicepsie, tricepsie. paoswało by zeby w malych partiach było 9 serii razem. mozesz dozucic jakies cwiczenie na nogi

    Edytowany przez Killer4434, 12 kwiecień 2010 - 16:52 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko