Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening na masę 3 razy w tygodniu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Istreed

Istreed

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 103 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Brzeziny
    • Staż [mies.]: 20
    Trenuje już ok 2 miesięcy moim aktualnym planem na mase tj. 4 ćwiczenia po 4 serie po 8 powtórzeń na grupe,
    robie cały czas 8 powtorzeń w serii i postanowiłem coś zmienić bo chyba zaczyna mnie dopadać stagnacja ;P
    Siła rośnie z tygodnia na tydzień, ale co do miesa nie jestem pewien bo troche sie otłuciłem i nie widzę tego
    tak wyraźnie.
    Ostatnio spróbowałem drop setów... bardzo mi się podoba czuje że działa... mam jednak pewne obawy co do siły,
    boje się że przestanie rosnąć a na sile też mi zależy :P wiec jak jest z drop setami? czy działają równie dobrze
    jak te "standardowe" 8,10 etc?
    Jeśli nie drop sety to co proponujecie? może zwiększyć poprostu liczbę powtórzeń do 10?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ProfesorPaker

    ProfesorPaker

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3609 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Konina/Poznań
    • Staż [mies.]: 24+
    Na stagnację dobra jest jakakolwiek zmiana, dropsetów nie polecam na tak niskim stażu, za silny bodziec, przyzwyczaisz mięśnie do takiego wysiłku i stracisz dobry bodziec do wzrostu na później.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko