Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening Na Gestosc

- - - - - trening gestosc

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
carbon2

carbon2

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 302 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zNienacka
    yo

    sprawa sie ma tak iz zauwazylem ze moje miesnie sa jakies sflaczale opadle troche jak u dziadka starego hyhy i mysle ze na poprawe wygladu bedzie dobry trening gestosciowy

    wiec tak

    brzuszki w kazdy dzien treningowy pod koniec treningu + skakanka 20 minut po treningu

    odstepy miedzy seriami 60-90 s , trening 6 razy w tyg , 3 dni trenignowe dzien przerwy 3 dni treningowe dzien przerwy itd

    staz okolo 2,5 roku tylko ze te 2.5 roku bylo porozrzucane w ciagu 4 lat teraz 6 miesiecy nie przerwanych treningo

    klatka 1 + plecy

    wyciskanie na skosne w gore trening holistyczny
    wyciskanie sztangielek skos dodatni 4 serie 8,8,8-6
    rozpiętki ze sztangielkami na skośnej ławce-5x8-12

    plecy

    -przyciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie płaskim-5x6-10
    -przyciąganie drążka wyciągu do karku-5x8-10
    -wiosłowanie sztangielka w opadzie-3x6-10
    -martwy ciag 3serie po 8-12
    -szrugusy sztangielkami 4x15


    trening2 nogi
    -wykroki 4x10
    -prostowanie nóg na masz.-3x8-10
    -przysiady ze sztangą na barkach-6x6-8
    -wspięcia na palce w staniu-3x8-15

    trening 3
    Barki
    -wyciskanie sztangielek w siadzie-4x6-8
    -wyciskanie sztangi zza karku-4x6-8
    -unoszenie ramion bokiem w górę-4x8-10
    -unoszenie bokiem w opadzie-4x8-10

    bic+tric
    -uginanie ramion ze sztangą w staniu-4x6-8 / -wyciskanie francuskie ze sztanga w leż.-4x6-10

    -przemienne uginanie ramion w staniu ze sztangielkami w poczatkowej fazie podchwyt w koncowej fazie ruchu chwyt mlotkowy -4x6-8 / -wyciskanie francuskie sztangielką jednorącz w siadzie-4x8-12

    - przyciaganie wyciagu dolnego na modlitewniku 4x8-12 / prostowanie na wyciągu-4x8-12



    ps klate chcem cwiczyc w dwóch typach trening jeden ktory napisalem atakuje glownie gore drugi doł

    trening klata 2
    plaska trening holistyczny bez fazy lekkiej
    wyciskanie na lawce skosne waski chwyt 4x8
    rozpietki sztangielkami na lawce prostej 3x8

    hmm i co o tym sadzicie nadaje sie do czegos taki trening czy raczej psu na bude ?

    Edytowany przez carbon2, 13 luty 2007 - 20:41 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Klatke i plecy połacz w superseriach(ruchy wyciskania i wiosłowania),mc rób z nogami,barki:wyciskanie w serii łaczonej z unoszeniem na boki+ewentualnie cos na tył,nogi:przysiad/wyciskanie na suwnicy,uginanie w lezeniu w superserii z prostowaniem+mc na prost.nogach,przesada z seriamii przy treningu ramion.Daj większy zakres powt.cieżar dobieraj tak,aby miec jeszcze zapas,bo w przeciwynm wypadku się zajedziesz.Maks.5x w tyg,myślę.
    • 0

    #3
    carbon2

    carbon2

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 302 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zNienacka
    thx

    wiec tak klate polacze z plecami wyciskanie na skosie z wioslowaniem sztanga zmiast przyciagania drazka wyciagu do karku , i wyciskanie sztangielkami z wioslowaniem sztangielka w drugim treningu klatay

    barki polacze wyciskanie sztangielek z unoszeniem bokiem


    nogi niestety suwnicy nie mam :/ moze sie dorobie ale to nie tak szybko

    na ramiona wyrzuce jedna super serie

    ciezar jak mowiles
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników