Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening klatki (ciężar)

- - - - - trening klatki ciężar

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
NSLEVIN

NSLEVIN

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Łódź
  • Staż [mies.]: -

Cześć!

 

Mam pytanie odnośnie ciężaru podczas robienia klatki (wyciskanie płasko).

 

Robię 12-10-8-6 i zaczynam od ciężaru takiego lajtowego (te 12 powtórzeń), a kończę mega ciężkim (jak on moje możliwości).

I stąd pytanie - czy lepiej właśnie taką różnice mieć, czy lepiej jakoś wyśrodkować te ciężary?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
TayTay

TayTay

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3044 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Lublin
Są różne sposoby, stały ciężar,.progresja, regresja. Znajdź ten, który najbardziej Ci pasuje i tego się trzymaj. Jeśli jednak ta pierwsza seria jest bardzo lajtowa to dał bym taki ciężar, żeby te 12 powtórzeń sprawiło trochę trudu bo jak będzie za mały to ta seria będzie rozgrzewką a nie serią roboczą
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko