Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening i dieta do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
miner

miner

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Witam. Zakładam ten temat ponieważ nie jestem pewien czy ułożony przeze mnie plan treningowy i dieta są poprawne. Zacznę od napisania paru informacji o sobie i o swoich celach. Wiek 21 lat, wzrost 185cm, waga 72kg, obwód ramion 34cm, przedramię 30cm, łydka 33, udo 52. Moim celem jest nabranie trochę masy i oczywiście siły. Mój staż treningowy  to ok 8miesiecy (prawdziwego treningu, bo przedtem cwiczyłem ale się obijałem ) Aha i dodam co jest bardzo ważne ze od 10lat nie jem mięsa ( w tym ryb, ale produkty od zwierzęce jadam normalnie)
Co do planu na najbliższe treningi to mam zamiar zrobić cykl 8tygodniowy mono + jabłczan który widzę tak : dieta(wegetariańska) - 30przed posiłkiem szklanka świeżego soku/przecieru( różnie jabłkowego/pomidorowego/marchwiowego) śniadanie to parę kromek razowego/pełnoziarnistego pieczywa z masłem na nich zazwyczaj pomidor, ogórek, zielona sałata, + inne warzywa jakie tam beda w lodówce,czasami jajecznica lub masło orzechowe, Obiady to różnie zupy, sałatki, dużo kasz, ryżu, makaronu i roślin strączkowych(groch soja fasola). Na kolacje cos bialkowego czyli jajecznica z tofu pieczarkami papryka, ale jeśli obiad był białkowy to na kolacje jadam podobnie jak na śniadanie.  
plan treningowy rozpisałem na 7 dni. zawiera w sobie przede wszystkim cwiczenia z masą własnego ciała.
Dzień-1
Podciąganie z plecakiem 31kg 3 podciągnięcia  6 serii
Przysiady wąskie z obciążeniem 10kg  20 przysiadów 6 serii
Brzuszki +10kg 15razy  5 serii
Pompowanie 10 pełnych 3 serie
Back level 3 serie
Dzień-2
Pompki wąskie 10pompek 3 serie
Pompki nierówne z jedna ręką na piłce do kosza 10 pompek na prawa i lewa 3 serie
Wznosy nóg 10 wznosów 5 serii
Ściskacz heavy grip 3razy 200lbs 10razy 150lbs 20razy 100lbs 4serie
Biceps gryf 20kg 15 powtórzeń 5 serii
Pompki tyłem na chwytach 10 pompek 4 serie
Front level 3 serie
Wieczorem bieg sprint
Dzień-3
Pełne przysiady na rękach 3 przysiady 6 serii
Nożyce z 1kg na każdą nogę 5 serii
Skłony boczne 25kg na rękę 20razy 4 serie
Podciąganie z programu ,,50podciągnięć"
Dzien-4
Taki jak pierwszy Dzień
Dzień-5 taki jak drugi
Dzień-6
Przysiady na rękach tak samo 
L-sit 4 serie
Wznosy zza głowy leżąc 18kg razy 20 5serii
Wieczorem bieg sprint
Dzień-7
Mostek 4 serie
Skłony boczne tak samo
Ćwiczenia na mięsnie łydek i piszczelowe 5 serii
Ćwiczenia na barki 3 serie
Wznosy barków +28kg 15 powtórzeń 4 serie
Dodatkowo ok raz w tygodniu ćwiczenia na drążku takie jakie robi hannibal for king(front back level, muscle-up)
Do tego oczywiście po skończeniu każdego treningu rozciąganie
Jak wspomniałem robię cykl który wstępnie będzie wyglądał tak ze po przebudzeniu biorę jedną kapsułkę tcm olimp zapijam ją sokiem, druga dawka to 3 kapsułki cm3 trec na ok godzinę przed treningiem i 4 kapsułki creatine mega caps olimp odrazu po treningu zapijane musem jabłkowym,  dodam jest to mój drugi cykl ale pierwszy robiony 9chyba) jak należy, o dniach nietreningowych nie pisze bo w sumie u mnie ich nie ma. Teraz czas na pytania w zasadzie powtórzenie tego co pisałem na początku.
Czy dieta będzie ok, może coś dodać,podpowiecie?
Czy trening nie jest zbyt intensywny ? Ogólnie prosił bym o jego ocenę. 
Czy dawkowanie i pory przyjmowania kreatyny są właściwe ?
Z góry dziękuje wszystkim za zapoznanie sie z tematem i odpowiedzi.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Marianek1

Marianek1

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPip
  • 88 postów
  • Wiek: 49
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12 lat
    Pochwalić za zapał. Inni płaczą, że „nie stać ich na dietę”. Tu widzę inny problem – brak odpowiedniej ilości białka zwierzęcego, a tylko takie liczy się w robieniu masy. Tylko ono stanowi budulec mięśni!!! Niczym się go nie zastąpi. Masz do wyboru już chyba tylko jaja i produkty mleczne. Będzie ciężko, ale nie niemożliwe. Pamiętaj – 30 gram czystego białka na posiłek. Roślinnego białka do bilansu nie licz.
    Brak mięsa i ryb to jednak problem, bo tam masz masę minerałów, witamin i tłuszcze (ryby) potrzebne do funkcjonowania. Czy jesteś weganem i czy w zastrzykach uzupełniasz braki diet (nie nam się na tym, tylko słyszałem o tym). Tu poleciłbym sztuczne białko – zwykły koncentrat serwatki (KFD ze względu na cenę). Powodzenia!
    • 0

    #3
    miner

    miner

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Tak to prawda że jest ciężej na wege jedzeniu zbudować masę, ale dobrze mówisz ze nie jest to niemożliwe, ktoś napisał ze mięso robi się z mięsa, hmm no tak mięso nie mogę zaprzeczyć bo jest budulcem ale pomyślcie, o kimś napakowanym mówi się byk, o silnym silny jak koń(czy coś w tym stylu)są to zwierzęta ale zmierzam do tego ze jedzą same produkty roślinne a są niezwykle silne i muskularne(po zielonej trawie). A wracając do tematu, 3 lata temu mailem cos kolo 182cm wzrostu ważyłem czasami poniżej 60kg a rękę mogłem przełożyć aż do barków przez rolkę taśmy klejącej, wtedy postanowiłem coś ze sobą zrobić, jak pisałem na początku nie było łatwo bo postępy były wolne co było strasznie demotywujące,teraz trochę przyspieszyło i przez ostatnie 8miesięcy przybyło mi 4cm do obwodu ramion. Co do ryb tez się zgadza bo mają sporo wartościowych tłuszczy ale niestety ryby zazwyczaj są z Bałtyku który jest strasznie zanieczyszczony, a co w wodzie to i w rybie,( chyba nie jestem oszolomem co panikuje na wszystkie info ze stron greenpeace ale tu akurat mają racje). Właśnie o tym zapomniałem napisać w diecie - o tłuszczach a uzupełniam zastepuje je olejem lnianym jest w nim sporo- omega 3, 6, 9. Co do białka z KFD, pomyślę nad nim bo widzę ze nie drogie z dobrym składem, aha i jeszcze witaminy dodam ze dokupuje jeszcze witaminy z olimpa - multiple sport, niby chemiczne witaminy ale może coś sie z nich przyswoi choćby wit b12.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników