Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening HST do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
endokuba

endokuba

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 30 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 22

    Witam!

    Chciałbym poznać opinię forumowiczów nt. planu treningowego, który sobie wymyśliłem. Jest to już mój drugi cykl HST, z pierwszego byłem BARDZO zadowolony, trenowałem i będę trenować 3 razy w tygodniu systemem pon-śr-pt (tylko tak mogę). Za pierwszym razem chciałem wypróbować ten plan, więc ustaliłem sobie po prostu po jednym ćwiczeniu na każdą partię, a wyglądało to tak : Martwy ciąg, wyciskanie płasko, wiosłowanie, wyciskanie hantli siedząc, uginanie ramion, wyciskanie na wąsko. Zapytacie się, czemu nie robiłem nóg- prawda jest taka, że MOIM ZDANIEM nogi mam ogromne, więc sporadycznie robiłem te nogi na osobnej sesji treningowej w weekend, kiedy czas pozwalał. Tyle tytułem wstępu.

     

    Teraz mój plan ma wyglądać troche inaczej:

     

    - Martwy Ciąg 2s,

    - Wiosłowanie 2s,

    - Wyciskanie na ławcej płaskiej 2s,

    - Wyciskanie hantli skos+ 2s,

    - OHP 2s,

    - Arnoldki 2s,

    - Przysiad 2s.

    Te ćwiczenia mam zamiar robić 3 razy w tygodniu (myślałem, czy np. nie robić poniedziałek i piątek martwy ciąg, a środa przysiady, żeby nie przeciążać kręgosłupa). 

    Zakres powtórzeń 15-10-5

     

    Do tego dorzuciłbym uginanie ramion i wyciskanie francuskie, po 2-3 serie, progresja liniowa. Za pierwszym razem te ćwiczenia w HST się nie sprawdziły, tym bardziej, że 

    nie mogę przeciążać bicepsa (opinia nie moja, tylko lekarza sportowego, fakt faktem biceps zaczyna się w połowie ramienia).

     

    To chyba wszystko, na zakończenie dodam tylko, że dieta z nadwyżką kaloryczną na poziomie 250kcal, suplementacja to kreatyna i wpc po treningu i by uzupełnić braki w diecie.

     

    Dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam!


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 99
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    nie rób mc z siadem na zmiane, kręgosłupu nie przeciążysz, a jedyne co popieprzysz sobie rozpiskę progresji;

    łape też rób standardowo jak hst, sprawdź maxy i rozpisz progresję;

     

    w treningu dodałbym jeszcze jedno ćwiczenie do pleców (np wyciąg do klaty) i zmienił liczbę seri odpowiednio do mikrocyklów 2s dla 15, 3s dla 10p, 4s dla 5 i negatywów (oczywiście na partię, a nie ćwiczenie)

     

    zmieniłbym także kolejność ćwiczeń by nie robić siadów po mc lecz na odwrót np siad daj po barkach, a mc po siadzie


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko