Jump to content

Photo

Trening HST, ćwiczenie na triceps, wyliczanie obciążenia

- - - - - Hst wyliczenie plan

  • Please log in to reply

#1
Asez

Asez

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 486 posts
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ok3lat
    Witam! Przyszedl czas na zmiane planu. Postanowilem zaczac zabawe z HST. Plan jest w podwieszonych i wyglada tak.

    15
    1. Wyciskanie sztangi na lawce skosnej 1x
    2. Sciaganie drazka do karku szerokim nachwytem 1x Jesli nie mam dostepu do sciagaczki, ale mam drazek, to jak mam dozowac to cwiczenie? Nie skonczylem robic jeszcze wszystkich maksow, ale jesli podciagne sie max 10 razy, to jak mam z tego zrobic 15?;] robic po prostu do upadku na kazdym treningu? Skoro Hst wykonuje sie co 2 dzien to chyba nie jest dobry pomysl zeby zgonowac co 2 dzien na plecach...
    3. Wyciskanie sztangii na lawce plaskiej 1x
    4. Martwy ciag 1x
    5. Wyciskanie z klatki 1x
    6. Przysiady ze sztanga 1x
    7. Unoszenie hantli na bok 1x
    8. Wspiecia na palce ze sztanga 1x
    9. Uginanie za sztanga stojac 1x
    10. Wyciskanie francuskie sztangi 1x - I tu mam problem, otoz mam lawke ze stojakami i nie moge wykonac tego cwiczenia, chyba ze na glebie lub na stojaca, poza tym nie lubie przeciazasz lokci francuzami, zdecydowanie wole pompki tylem, wycisk wasko, prostowanie. Totez, trzeba sie uprzec i robic tego francuza czy moge za niego dac np pompki z obciazeniem na uda?

    Ostatnie pytanie. Dzis zrobilem sobie maksy staralem sie trafic w 15 powtorzen no ale...
    Wyciskanie sztangi na lawce skosnej 40,5kg 20x
    Uginanie za sztanga stojac 28kg 19x od 16 bujanie
    wyciskanie sztangi w górę sprzed glowy 33kg 17x

    Jak mam to przelozyc na te 15 powtorzen? Obliczyc normalnie proporcjami, czy w tym sporcie nieco inaczej to sie wylicza?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    qesto

    qesto

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 989 posts
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dąbrowa Górnicza
    • Staż [mies.]: 2012
    Moze chyba tez byc wąsko , Dobierasz taki cezar by zrobic 15pow i ani jednego więcej i faza negatywna ma trwac 3-4 sec , 10 wyglądają tak samo tylko dobierasz ciezar taki by zrobic 10pow i ani jednego wiecej i tez faza negatywna ma trwac 3-4 sec , a 5 wyglądają podobnie tez bierzesz taki ciezar by zrobic 5 pow i ani jednego wiecej , tylko tu faza negatywna trwa chyba 1-2 sec bo im dłuzej to cos sie tam dzieje , a przy negatywach robisz 3 pow sam bez fazy negatywnej i dwa pow z pomoca partnera

    Edited by qesto, 19 January 2012 - 15:26 PM.

    • 0

    #3
    Asez

    Asez

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 486 posts
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ok3lat
    qesto dzieki za pomoc, ale jak negatywy mozesz robic bez fazy negatywnej? ;x co brałes?;] co 2 dzien dochodzic w kazdym cwiczeniu do upadku miesniowego no nie wiem, CUN'owi sie to chyba nie spodoba... Partnera nie mam, za negatywy wrzuce jeszcze raz 5iatki. Poza tym nadal nie wiem jak przeliczyc tą moja nieszczesna 15astke.
    Btw. W poradniku "PADRE" mamy taka rozpiskie, czyli dopiero w ostatnim treningu danej rampy dochodzimy do maksa, wiec albo ty glosisz herezje albo on;]
    -trening #6 5x100kg (max)
    -trening #5 5x95kg
    -trening #4 5x90kg
    -trening #3 5x85kg
    -trening #2 5x80kg
    -trening #1 5x75kg
    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko