Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening góra/dół - masa

- - - - - skosie oskar 1994 trening gora dol gora dol

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
oskae1994

oskae1994

    KFD to mój dom ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2026 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 35
    Poniedzialek

    1. dipsy 3x
    2. Rozpietki na skosie dodatnim 3x
    3. MC 3x
    4. wioslo sztanga w opadzie 3x
    5. Wyciskanie sprzed glowy 3x
    6. Uginanie sztangi stojąc 3x
    7. Francuskie sztangą leżąc na skosie ujemnym 3x





    Wtorek

    1. Przysiad ze sztangą na karku 2x
    3. Wykroki 2x
    2. zuraw 2x
    4. Mc na prostych nogach 2x

    +łydki





    Czwartek


    1. drazek nachwytem 3x max
    2. sciaganie drazka albo wioslo polstanszga 3x
    3. wyc hatli na skosie dodatnim 3x
    4. rozpietki z linkami w bramie 3x
    5. wyc hantli siedzac 2x
    6. Unoszenie hantli na boki w opadzie 2x
    7. podciaganie podchwytem bez retrakcji 3x max
    8. pompki na poreczach 3x




    Piatek

    1. siady ze sztanga na karku 2x
    2. wyprosty na maszynie 2x
    3. stepy 2x
    4. nie wiem... 2x




    co do powtorzen: mysle, ze zrobilbym 15-10-5, lecz jeszcze nie jestem pewien co do tej decyzji. Macie jakies sugestie?

    Przepraszam za brak Polskich znakow, lecz jestem poza miejscem zamieszkania - Wlochy
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne
    W pn zamiast mc daj np drazek, na bary 4s
    we wtorek mc przed zurawia
    w czwartek na bary daj cos na tyl np zamiast Twoich cwiczen podciaganie do brody 4s
    w piatek daj po 3s do cw1 i 2, jako cw nr3 daj uginanie na maszynie lezac 4s
    • 1

    #3
    oskae1994

    oskae1994

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2026 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 35
    to wtedy te MC dac w czwartek zamiast drazka, tak?
    na tyl barow mialem unoszenie w bok w mocnym opadzie, to wtedy odpada?


    dziekuje za pomoc :)
    • 0

    #4
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne
    Mc liczy sie do dolu, nigdy do gory
    na tyl podciaganie sztangi do brody bedzie ok i przyokazji boki fajnie zaangazuje, dla lepszego czucia mozesz delikatnie sie pochylic ;)
    • 1

    #5
    oskae1994

    oskae1994

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2026 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 35
    chcialbym jeszcze robic klasyka. Wcisnac je gdzies do nog?

    a moge dac hight pull zamiast podciagania? Teoretycznie, prawie to samo cwiczenie, angazuje podobne aktony.
    Latwo sie nabawic kontuzji podczas podc. do brody i jakos mnie to przeraza :)
    • 0

    #6
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57491 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Mc klasyczny możesz dać, high pull również.
    • 1

    #7
    oskae1994

    oskae1994

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2026 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 35
    Oki, dziekuje za pomoc.

    Jeszcze jedno pytanko: W piatek, lub w jakikolwiek inny dzien treningu nog moge dodac roznego rodzaju rwania czy raczej sie nie nada?
    • 0

    #8
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57491 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Przy treningu typowo "kulturystycznym" raczej nie.
    • 0

    #9
    oskae1994

    oskae1994

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2026 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 35
    oki, rozumiem. Dzieki za pomoc

    Wesolych Swiat
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko