Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening FBW na poręczach - kalistenika.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
arek0092

arek0092

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 6 postów

Witam.
Ćwiczę kalistenikę od 1,5 roku (wcześniej 3-4 miesiące domowej siłowni) więc jakiś tam staż już mam. Teraz wracam po 2 tyg. przerwy której nie robiłem od kilku miesięcy a było mi już trochę ciężko. Postanowiłem również na zimę zrobić sobie amatorskie poręcze które urozmaicą mi trening. Ułożyłem sobie mniej-więcej taki trening który przetestowałem ale nadal coś mi nie pasuje. Wykonuję go 3 razy w tygodniu (pon, śr, pt).

 

Przed treningiem :

-trzymanie L-sit - 5-10 sec x5
-stanie na rękach przy ścianie - 20-30 sec x5

Trening bazowy:

-Podciąganie z nogami na wyższym biurku nachwytem 
-pistolety
-dipy
-hollow body + scyzoryk
-pompki klasyczne
-uginanie ramienia z hantlą 15 kg lub podciąganie z nogami na wyższym biurku podchwytem 


Robię takie 3 obwody treningu bazowego, zostawiam jedno powtórzenie do max.
Zastanawiam się czy w poszczególne dni nie zmieniać niektórych ćwiczeń np. pon - pompki klasyczne śr-diamentowe pt-szerokie.

Jeśli o czymś zapomniałem to śmiało piszcie. Z góry dzięki za pomoc. 


 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko