Jump to content

Photo

Trening FBW domatora + dieta z ograniczeniami z zamysłem masy

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
NetseV

NetseV

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 posts
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 12

Cześć B-) , jest to mój pierwszy post, więc kilka słów o mnie. Jestem mierzącym 189 cm wzrostu przy 76 kg ektomorfikiem (przytyłem w ciągu ostatnich dwóch miesięcy 3-4 kg myślę że w proporcji 50/50 mięśnie tłuszcz). Lubię się ruszać, pływać, kiedyś się wspinałem do czego chcę w najbliższym czasie powrócić. Od kilku lat myślę, że z 5, ćwiczę w domu ze słomianym zapałem. Tzn. ćwiczę miesiąc i przestaje na 2. Nigdy nie byłem byłem na siłowni i na chwilę obecną nie zamierzam. Moim odwiecznym celem są mięśnie, których nie potrafię zbudować, możliwe że przez wspomniany słomiany zapał. Moje zapotrzebowanie to około 3500 kcal, policzona na kilku kalkulatorach i w excellu zrobionym przez kogoś z KFD czy sfd dawno temu. Nie wiem czy temat jest w dobrym miejscu i czy nie łamie zasad.

 

Sprzęt

W domu posiadam drążek, swiss ball i poręcze do pompek, z których aktualnie nie korzystam.

 

Dieta

Spoiler

 

Trening 

Spoiler

 

Mam kilka pytań dotyczących tego co napisałem. 

1. Jak bardzo istotna jest proporcja BTW przy masie? I czy moje proporcje B:170 T: 190 W:210 przeszkadzają w budowie masy?

2. Ciężko w moim systemie żywieniowym znaleźć białko bez tłuszczy do diety, czy jest sens zwiększać białko do tych 3 g/kg czy na chwilę obecną wystarczą 2 g/kg?

3. Pytanie mam jeszcze do powtórzeń w treningu brzucha jak to powinno wyglądać 

4, Jak z przerwą między ćwiczeniami w treningu FBW?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
szumi1991

szumi1991

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 728 posts

Ok. Na początek. kwestie diety omawiamy w dziale dieta i tam zakładamy oddzielny post o niej. Tu rozmawiamy o treningu dla osób początkujących. ale skoro już tu napisałeś to powiem tylko że jest możliwe budowanie mięśni na diecie wegetariańskiej ale wymaga to trochę większej wiedzy niż standardowo. Mięso to najłatwiejszy sposób przyswajania białka i jak chcesz alternatywy to musisz trochę sie w tym temacie doszkolić. Nie wiem czy ktoś na forum siedzi w temacie wege-masy :P  polecam blog dietetyka dr damiana parola czy ksiazke "dietetyka w sporcie" gdzie jest ten temat poruszony. Co do treningu to bieda z nędzą. jak dl;a mnie prosta droga do kontuzji. włąsciwie tylko ruch wyciskania w jednje płaszczyźnie i ruchy przyciągania też w tylko jednej. Pompki czy podciągania to świetne ćw ale jak robisz tylko je to "nie przećwiczysz  całego ciała a dodatkowo doprowadzisz do dysproporcji co w rezultacie może zniszczyć twoje zdrowie. Nie masz tu wyciskań w pionie, nie masz żadnych wiosłowań. a tył nóg to olany całkowicie. Dlatego rozważ jednak pójście na siłownie. Jest to droga łatwiejsza do zdobycia masy i co ciekawe zdrowsza. 


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

 Zamknij okienko