Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening FBW 2 razy w tygodniu do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
rossiNH

rossiNH

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 454 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków,Nowa Huta
    • Staż [mies.]: 15
    Wiek 20 lat
    Wzrost 172 cm
    Waga ok. 78kg
    Staż treningowy ponad 2,5 lata

    Obecna suplementacja : witaminy, koncze "lekki" cykl na jabłczanie, kofeinka przedtreningowo,BCAA, witaminki, białeczko do uzupełnienia

    Obecny trening FBW 2x w tygodniu troszeczke zmodyfikowany cos pod Metoda Power/Rep Range/Shock tzn. w tygodniu power robie po 6 powtorzen(ale tylko cwiczenia zlozone) biceps triceps czy np kaptury robie raczej normalnie w granicach 10-16 powtorzeń w tygodniu masowym robie 10-12 powtorzen a w tygodniu shock superserie serie laczaone dropset

    mniej wiecej takie 2 zestawy

    FBW1
    Przysiady ze sztanga 3s
    Uginanie nog na maszynie lezac 3s
    Podciaganie 3s
    Wyciskanie sztangi poziomo 3s
    Unoszenie hantli bokiem 3s
    UGinanie ramion z polsztanga stojac 2s
    Pompki na poreczach 2s
    szrugsy 2s
    cos na przedramię 2s
    brzuch(brzuch robię raz w tygodniu)

    FBW2
    Wykroki 3s
    Wspięcia 3s
    MC 3s
    Wiosło3s
    Wyciskanie hantli skos gorny 3s
    unoszenie bokiem w opadzie lub cos innego 3s
    unoszenie hantel z supinacja 2s
    pompki odwrotne 2s
    szrugsy roznego rodzaju 1s
    przedramię 1s

    staram sie to zmieniac dosc czesto tzn np w tygodniu silowym robie te cwiczenia zlozone zawsze 6 powtorzen a inne na mniejsze partie izolowane bardziej wieksza ilosc powtorzen( tak samo nie zmieniam nigdy cwiczen zlozonych podstawowych, natomiast na biecps triceps czesto daje co innego np na triceps zmiennie: pompki odwrotne, pompki na poreczach, francuskie wyciskanie, czy sicaganie drazka) to samo sie ma tygodnia masowego tylko ze tutaj na cwiczenia zlozone 10-12 powtorzeń

    w tygodniu schock np robie tak jeden z zestawów

    Przysiady ze sztangą 3s 10 powtorzeń+uginanie lezac 3s 15 powtorzen
    Podciaganie 3s 10 powtorzen+ sciaganie drazke do klatki 3s 10-15 powtorzeń
    Wyciskanie sztangi poziomo dropsety 3s tzn zaczynam ciezarem tak ze zrobie 10 powtorzen sciagam od rzu jade dalej do zalamania i pozniej sciagam trzeci raz znowu do zalamania i tak 3 serie
    unoszenie hantli bokiem 3s+podciaganie sztangi do brody 3s
    Uginanie ramion z polsztanga 2s+uginanie hantla o kolano
    pompki odwrotne 2s+sciaganie drazka
    kaptury przedramie tez cos zawsze wymyslam innego

    wiec raczej tak tydzien shock sklada sie zawsze z 1 dropseta(nie zawsze to klatka) i raczje serie laczone, a w drugim zestawie superseria(triceps + biceps np)

    wklejam to tez troche do oceny czy raczej nie przeszadzam :)


    glowne pytanie teraz :D :

    Cwicze na silowni 2 razy w tygodnie i tutaj chcialbym abyscie polecuili mi tez jakies cwiczenia na poprawe szybkosci i dynamiki(trenuje tez pilke nozna) chcialbym to robic raczej po silowni wiec cos ciezkiego bardzie chyba odpada nie wiem np cos na skakance czy podobne, nie znam sie dlatego pytam i prosze o pomoc.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Cwicze na silowni 2 razy w tygodnie i tutaj chcialbym abyscie polecuili mi tez jakies cwiczenia na poprawe szybkosci i dynamiki(trenuje tez pilke nozna) chcialbym to robic raczej po silowni wiec cos ciezkiego bardzie chyba odpada nie wiem np cos na skakance czy podobne, nie znam sie dlatego pytam i prosze o pomoc.


    Zajrzyj do działu sw, są tam cwiczenia, które mozesz uwzględnic w planie treningowym
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników