Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening domatora

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Faddman

Faddman

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 11 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szamotuły
    • Staż [mies.]: 0

    Znalazłem polecany trening domatora, taki jak poniżej, niestety nie mam możliwości wykonać ćwiczeń które zaznaczyłem na czerwono:

     

    Nogi: Syzyfki / przysiady / wykroki bez obciążenia 2s max
     
    Zuraw 2s max 
     

    Plecy: Podciąganie na drążku szerokim nachwytem - nie mam możliwości założenia drążka w mieszkaniu

    Unoszenie tułowia z leżenia przodem 3s max
     
    Klatka : Pompki na 2 krzeslach (krzesla jako porecze) /  zwykłe pompki 3s max
     
    Barki: Pompki w staniu na rękach 3s max - czym można zastąpić to ćwiczenie? 
     
    Biceps: Podciąganie na drążku podchwytem 2s max (ręce jak najblizej siebie i skupiac sie na bicepsach) - jak wcześniej, nie mogę założyć drążka.
     
    Triceps: Pompki z rękami trzymanymi wąsko (łokcie prowadzimy przy tułowiu) / pompki na 2 krzeslach (krzesla jako porecze) / pompki w podporze tyłem 2s max
     
     
    Myślałem również żeby kupić hantlę, wtedy mógłbym dołożyć jakieś ćwiczenia na barki / biceps / plecy zamiast tych zaznaczonych na czerwono, ale do tego czasu chciałbym zastąpić te ćwiczenia jakimiś beż użycia sprzętu. Co polecacie? 

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Faddman

    Faddman

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 11 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szamotuły
    • Staż [mies.]: 0
    Jednak zdecydowałem się zamówić te hantlę odrazu, proszę o opinie poniższego treningu: 
     
    Nogi: Syzyfki / przysiady / wykroki z obciążeniem 2s max
    Zuraw 2s max 
     

    Plecy: Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia 3s x 10 powtórzeń 

    Unoszenie tułowia z leżenia przodem 3s max
     
    Klatka : Pompki na 2 krzeslach (krzesla jako porecze) /  zwykłe pompki 3s max
     
    Barki: Wyciskanie sztangielek 2s x 10 powtórzeń 
     
    Biceps: Unoszenie sztangielek stojąc 2s x 10 powtórzeń 
     
    Triceps: Pompki z rękami trzymanymi wąsko (łokcie prowadzimy przy tułowiu) / pompki na 2 krzeslach (krzesla jako porecze) / pompki w podporze tyłem 2s max

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko