Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening dla zielonego.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ambitionus

Ambitionus

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Witam,

Mam 20 lat, 188cm wzrostu i 98kg wagi. Ostatnimi czasy "trochę" mi się przytyło i postanowiłem wziąć się ostro za siebie. Z zapałem jest fajnie, gorzej z umiejętnościami i wiedzą o tym. Zrobiłem w domu siłownie i posiadam takowy sprzęt: Ławeczka regulowana, poręczę, drążek, bieżnia, rowerek, kettlebell 6,8,10,16kg oraz hantelki z obciążeniami 8x1,25kg i 8x 2,5kg. Niestety moja aktywność fizyczna jest znikoma, praca przy komputerze, sił zero, ogolnie dramat, jedynie piłka nożna raz na tydzień. Przede wszystkim chciałbym zrzucić z brzucha i klatki zbędny tłuszcz.. i przede wszystkim to właśnie brzuch i klatka są moimi priorytetami nad którymi chce popracować najbardziej (brzuch z przyczyn takich, że podczas tycia urósł jak jakiś bęben, a klatka, dlatego że mam lipomastię albo ginekomastię, tego sie dowiem jak zrzuce ten tłuszcz z strony zewnętrznej klatki).

Tutaj prośba do forumowiczów o pomoc w rozplanowaniu tego wszystkiego, diete będę miał ogarniętą, tylko potrzebuje dobrego planu na redukcje tkanki tłuszczowej i urzeźbienie mięśni. Nie wiem czy da się to połączyć czy nie. Zrobiłem sobie plan, sam, więc pewnie jest zły.. i dlatego proszę o opinie na jego temat.

 

Do każdego ćwiczenia chce uzywać obciążen według serii: a mianowicie, 1 seria same gryfy(po 2,5kg), 2 seria +1,25 na strone (po 3,75kg) i 3 seria +1,25 na strone (po 5kg) i tutaj pytanie czy tak małe obciążenie może byc? Więcej wątpie żebym dał rade ogarnąc, bo nic nie robie oprócz pracy przy biurku..
Jeszcze jedno pytanie, czy powinienem najpierw zrobić 3 serie klatki i dopiero później powinienem wziąć się za barki czy mogę zrobić jedną serie klatka,barki,triceps i dopiero przejść do drugiej serii. Nie ukrywam, że znacząco by ułatwiło to sprawę, bo nie musiał bym co chwilę zmieniać obciążen i tracić czas tylko 3 razy na dzień.

Poniedziałek: Klatka+barki+triceps (trening ciężki)

Klatka:
Wyciskanie hantli płasko 12/10/8
Wyciskanie hantli skos górny 12/10/8
Rozpiętki 12/10/8

Barki:
Wyciskanie hantli 12/10/8
Unoszenie hantli bokiem w górę 12/10/8

Triceps:
Pompi na poręczach 10/10/10
Pompki w podporze tyłem 10/10/10

Wtorek: Nogi+Plecy+Biceps (lżejszy trening)

Nogi:
Przysiady z hantlami 12/10/8
Wspięcia na palce w staniu 3 serie

Plecy:
Podciąganie sztangielki w opadzie (WIOSŁOWANIE) 12/10/8
Podciąganie (WIOSŁOWANIE) w leżeniu na ławeczce skośnej 12/10/8

Biceps:
Uginanie ramion z hantlami na modlitewniku 12/10/8

Środa - piłka nożna lub basen lub inne aeroby

Czwartek :Klata+barki+triceps (lżejszy trening)

Klatka
Wyciskanie hantli płaska 12/10
Wyciskanie hantli skos 12/10

Barki
Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12/10

Triceps
Pompi na poręczach 10/10

Piątek: Nogi+Plecy+Biceps (cięższy trening)

Nogi:
Przysiady z hantlami 12/10/8
Przysiady wykroczne 12/10/8
Wspięcia stojąc max/max/max

Plecy:
Podciąganie na drążku 3 serie max
Podciąganie hantli w opadzie (wiosłowanie) 12/10/8

Biceps:
Uginanie ramion z hantlami stojąc podchchwytem 12/10/8
Uginanie ramion z hantlami na modlitewniku 12/10/8
 

Dodatkowo proszę o pomoc z brzuchem, jakieś skuteczne ćwiczenia na zrzucenie tłuszczu i czy powinienem do powyższego planu zastosować jakis okres przygotowawczy czy od razu wejść w ten plan?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Vin Diesel

Vin Diesel

    teamKFD

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17046 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Santa Monica, CA

trening do wymiany. Zobacz: http://www.kfd.pl/ja...bw-278333.html/


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko