Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening dla zapracowanej osoby 4 dniowy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
zygus84

zygus84

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 15 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leicester UK
    • Staż [mies.]: 24

    Witam,

     

    Proszę o ocenę mojego planu oraz proponowane zamiany w zakresie powtórzeń / serii / ćwiczeń.

     

    • Wtorek (nogi + barki)
    • Środa (klatka + plecy + ewentualnie biceps i triceps
    • Sobota - to samo co we wtorek
    • Niedziela - powtórka ze środy

     

    Trenuję bardzo rano we wtorki oraz środy przed pracą - staję ok 4 rano żeby mieć czas na szybki trening (max czas na trening ok 45 min), później praca. Po pracy brak możliwości jakiegokolwiek treningu.

     

    Wtorek - trening ok 45 min

    • Przysiady 6x6
    • Wyciskanie sztangi stojąc 4x8

    Środa - trening ok 45 min

    • Wyciskanie sztangielek skos 6x6
    • Wiosłowanie 4x8

     

    Sobota - dłuższy trening.

    • Martwy ciąg na prostych nogach sztangielkami 4x8
    • Przysiady 6x6
    • Wyciskanie sztangi stojąc 4x8
    • Wznosy sztangielek bokiem 4x8-10
    • Face pull 3x12-15

    Niedziela - dłuższy trening.

    • Podciąganie 6x6
    • Wiosłowanie sztangą nachwytem 4x8
    • Ściąganie linek dolny wyciąg 3x12
    • Wyciskanie sztangielek skos 6x6
    • Wyciskanie na maszynie 4x8
    • Pompki 3x max

    3 tyg temu skończyłem redukcję - jest ok ale metabolizm mi zwolnił za bardzo więc robię rewers diety. Jak osiągnę zerowy bilans chcę wskoczyć na dodatni bilans kaloryczny przez 2-3 tygodnie, później redukcja 2-3 tygodnie i znowu rewers aż wykończę sadełko z którym walczę od młodych lat.(Teraz ok 15%)

     

    Bardzo długo pomijałem barki i są one moją najgorszą częścią ciała. Generalnie od czasu do czasu mam problem z lewym barkiem - nie stwierdzone naderwania lub problemy z mięśniami oraz ścięgnami. Lekarz mówił o dość przewlekłym zapaleniu. Na dzień dzisiejszy jest ok, brak bólu podczas wyciskań.

     

    Przeważnie w niedzielę jest full siłownia zapchana i nie mam czasu ani ochoty czekać na ławkę do wyciskania bo każdy ma gazylion serii na klatkę do zrobienia, dlatego wybrałem sztangielki.

     

    Zastanawiam się czy 2 ciężkie wyciskania nad głowę nie będzie za dużo w tygodniu. Czasami myślę o zmianie ćwiczenia na High pull w jednym dniu.

     

    Jakie macie rady dla mnie?

     

    Dzięki za pomoc

     

     

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko