Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening dla początkującego w domowym zaciszu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
szopaaa

szopaaa

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 18 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Witajcie,

    Postanowiłem wziąć się za siebie bo szkoda marnować czas :). Mam 17 lat, waga 57KG. wzrost 175cm. Zakupiłem ostatnio hantle i drążek w przypływie gotówki. Staż mam zerowy (oprócz robienia pompek i brzuszków no ale każdy od czegoś zaczynał). Po przebrnięciu przez natłok tematów znalazłem program treningowy autorstwa użytkownika "Rzepka":

    FBW:

    jednozestawowe

    Nogi: Przysiad z hantlami 2s
    Uginanie nog z hantlem między stopami 2s
    Plecy: Wiosłowanie sztangielka opierajac sie np. o biurko 2s (warto zmieniac co trening na przenoszenie hantla lezac na krzeslach/taboretach lub podciaganie na drazku szerokim nachwytem)
    Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami lub unoszenie tulowia z lezenia przodem 2s
    Klatka piersiowa: Wyciskanie sztangielek lezac na krzeslach / taboretach (ewentualnie pompki na 2 krzeslach - krzesla jako porecze, pompki na trzech taboretach, zwykle pompki) 3s
    Barki: Wyciskanie sztangielek (warto zamieniac, co trening na unoszenie sztangielek w opadzie tulowia lub rotację zewnętrzną ramion) 3s
    Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami podchwytem 2s
    Triceps: Francuskie wyciskanie sztangielki 2s

    Myślę, że byłby to idealny trening dla mnie + ćwiczenie brzucha za pomocą programu 300 brzuszków (później myślałbym o ABSie). Chcę zdrowo wyglądać, poprawić ogólną kondycję i sprawność fizyczną.

    Teraz kwestia diety. Odżywiał bym się zdrowiej lecz nie mam zamiaru układać jakiejś specjalnej diety (brak warunków do tego typu działań). Wprowadził bym do diety ryż, większą ilość nabiału,drobiu i makaronów ale nie rezygnował np z wypadu z kolegami na pizze czy czegoś podobnego oraz jadł to co podadzą na obiad :).

    Teraz kilka pytań do tego co napisałem:

    Drążek używać tylko do treningu na plecy? Jeśli tak to robić max podciągnięć? W poszczególnych ćwiczeniach robić 2/3 serie po ile powtórzeń (8-12?)? Ostatnie zasadnicze pytanie : CZY TO WSZYSTKO CO NAPISAŁEM MA W OGÓLE SENS? :unsure:
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Frozen1992

    Frozen1992

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2406 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pułtusk
    • Staż [mies.]: Rośnie
    Nogi ok
    Plecy to wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia i np. ja bym dam rwaniowy MC
    Przy klatce też pomyśleć o rozpiętkach
    Barki: arnoldki, zewnętrzna rotacja ramion
    Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami podchwytem, w pod porze o kolano może jeszcze być
    Triceps: Francuskie wyciskanie sztangielki, prostowanie przedramion ze sztangielkami opadzie tułowia

    I z tego zrób sobie trening A i B na jeden trening jedno ćwiczenie na dane mięśnia
    • 0

    #3
    kafar6&6

    kafar6&6

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 198 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stalówka
    • Staż [mies.]: 6
    jesli nie bedziesz sie czul zbytnio zmeczony to mozesz robic po 3 serie kazdego cw.
    mi zawsze bylo malo i nieraz walilem po 2 cw na daną partię
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko