Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening dla Piłkarza

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
tentypmes84

tentypmes84

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 12 postów
  • Wiek: 35
    • Staż [mies.]: 48
    Czesc wam,
    mam takie pytanie, a mianowicie moj kumpel, ja mu niestety nie moge doradzic, chodzy mu o to ze caly czas gral w pilke nozna w klubie i chodzil na silownie, przestali mu placic, i rzucil to 2 miechy temu, i nabral jesce wiecej masy miesniowej przez silke. ma kolo 172cm i wazy teraz 83kg
    chce teraz znowu trenowac w pilke ale nie moze juz jak kiedys wedlug splitu itd.

    jaki trening mu polecacie?


    jak na pilkarza to on ma fest miesnie prawie 41cm w bicu heheh :)

    pozdro
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Trening pozwalający poprawić podciągania na drążku | czyli jak w kilka dni choć trochę poprawić podciąganie ? , Trening na masę , Ćwiczenia na brzuch do treningu FWB? , Nowy plan treningowy , Rozpiska treningu do oceny | Ocencie czy dobra rozpiska

    #2
    ..Kamil..

    ..Kamil..

      Prezes Sezonowiec

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20887 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    Niech sobie ułoży jakiś FBW 1-2 zestawy, składające się z samych podstawowych ćwiczeń.
    • 0

    #3
    tentypmes84

    tentypmes84

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 35
    • Staż [mies.]: 48
    a co powiedzie na ten trening ACT ???
    • 0

    #4
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57491 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    ok
    • 0

    #5
    tentypmes84

    tentypmes84

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 35
    • Staż [mies.]: 48

    ok


    ok, to co mam mu polecic FBW czy lepiej ten ACT?

    i co byscie mu polecily za odzywki zeby tej masy miesniowej zostawilo mu sie jak najwiecej, a wiadomo jak zacznie treningi w pilke to fat mu zleci troche.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko