Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening dla kobiety przy skoliozie

- - - - - masowka skolioza trening

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Asez

Asez

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 486 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ok3lat
    Witam! Nie znalazłem na forum żadnego treningu na korygowanie wad postawy. Ze względu, że proszę o pomoc w utworzeniu takiego treningu pod pewną osobę (co jest nie lada wyzwaniem) zamieszczam temat w tym dziale:)

    Dane:
    płeć: Kobieta
    Waga: 46
    Wzrost: 165
    Cel: budowanie masy mięśniowej.
    Przeciwwskazania medyczne: Skolioza w odciunku lędzwiowym kregosłupa, mało żelaza (blisko anemii)
    Dieta: Postaram się wciskać w nią 1-1.5g białka i około 1500-2000kcal dziennie.
    Sprzet: Drązek, ławka pozioma i skos dodatni. Sztanga i hantle+ obciazenie.

    Z czasem na trening jest różnie, ale narazie 20-30 min dziennie wystarczy- słaba wydolność a i siły narazie mało.

    I teraz trening
    Zwykłe FBW z obciązeniem własnego ciała lub 2x 5kg hantle(np barki, lawka) było dla nas za cięzkie
    3s przysiad/drazek podchwyt(negatywyy)/WL/wioslo/barki/ a po treningu padała, motywacji zero na kolejny.
    Moze lepszym wyjsciem byłby split?

    Jak możemy zaatakować ledzwiowy i nogi? Przy skoliozie Mc i przysiad odpada... Mam prase w lawce, ale jest beznadziejna
    http://img01.allegro...3/66/2890336615 -tak to wyglada.

    Jakie cwiczenia odpadaja przy problemach z kregoslupem, czy wyciskalnie sztangi moze byc? (sposob kulturystyczny bez mostka)
    Boje się ze jej zaszkodze, dlatego wypytuje ;)
    Dziekuje za wszystkie odp!:)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57290 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Ćwiczenia siedząc i leżąc - na tym należy się skupić głównie, aczkolwiek ciężko coś przez internet doradzić.
    Jeśli fbw był za ciężki, to 1 - 3 partie na trening.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko