Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening, dieta i suplementacja do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
hireling

hireling

    KFD Silver

  • KFD pro
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:lublin
    • Staż [mies.]: 12
    Witam

    Więc tak Mam 28 lat 176 cm 59 kg Jak widać jestem ekto i harpagan ze mnie straszny :P
    Jestem początkujący ze stażem około roku tyle że jestem po przerwie dłuższej około 3mcy.Przez te 3 miechy straciłem jakieś 7-8 kg czyli praktycznie wszystko co wypracowałem wcześniej. Poprzednio ćwiczyłem dwa razy w tygodniu i to samą górę! Tzn później zacząłem ćwiczyć podobnie do tego planu co przedstawię poniżej tylko że skręciłem kostkę a następnie z różnych przyczyn przerwałem treningi. Z resztą mniejsza o to, nie przyszedłem tu pisać biografii tylko prosić Was o pomoc :)
    Podkreślam że nie mam zamiaru stać się w przyszłości Ronim Colemanem, Arnim czy choć by Pudzianem. Po prostu wracam do treningów a jak już coś robić to chciał bym robić to dobrze.Do rzeczy
    Cel masa. Plan na najbliższe 6-8 tygodni ułożyłem taki.

    Poniedziałek
    Plecy
    - drążek nachwyt 3x max
    - mc 3x 12-8
    - wiosłowanie sztangą nachwyt 3 x 12-8
    biceps
    - uginanie sztanga 3x 12-8
    - uginanie sztangielką z supinacją nadgarstka 3x 12-8
    - w oparciu o kolano 3x 12-8

    środa
    klatka
    - wyciskanie sztangi ławka płaska 4x 12-6
    - wyciskanie sztangielek skos 4x 12-6
    - rozpiętki płaska 3x 12-8
    triceps
    - francuskie wyciskanie leżąc 3x
    - wyciskanie sztangi wąski chwyt 3x
    - pompki w podporze tyłem 3x max
    Piątek
    nogi
    - przysiady ze sztangą 4x
    - przysiady wykroczne 3x
    - martwy ciąg na prostych nogach 3 x
    - wspięcia stojąc 4x

    barki
    - Wyciskanie sztangi żołnierskie 3x 12-8
    -unoszenie sztangielek bokiem 3x 12
    - podciąganie sztangi do brody 3x 12-8

    Brzuch 3 x w tygodniu wtorek, czwartek, sobota

    Czy w seriach kolejnych zwiększać ciężar zmniejszając liczbe powtórzeń? Kolejność wykonywania ćwiczeń jest poprawna ?
    Aha dotęp do sprzętu podstawowy że tak powiem: ławka ze skosem, sztanga, 2x sztangielki regulowane, drążek, + ok.70kg obciążeń


    Dieta: i tu rebus konkretny na pewno b/w/t 2/8/1 na kg mc w oparciu o ryż kuraki musli nabiał tunki
    Ostatnio wyczytałem aby przyjmować 3-4 posiłki obfite dziennie tylko weź i wepchnij w siebie tyle na raz. wychodzi 44/176/22 dla mnie koszmar. Nie wiem czy to dobry pomysł do końca, bo każdy posiłek to męka okropna. Co innego rozbić to na 5-6 posiłków. Ne wiem jeszcze się zastanowie do końca tygodnia i uloże konkretny jadłospis. Może Wy pomożecie. Tylko proszę nie odsyłajcie mnie do jakichś linków bo i tak już mam straszny sajgon pod czaszką:))

    Suple:
    Trochę tego mam . Część została mi, część dokupiłem i na dzień dzisiejszy jest taki o to zbiór:
    AMINKI : bcaa activlab ok 180 tabl, tauryna olimp 120caps , aakg olimp ok50caps ,
    ZMA ok 50szt tested lab + 60 szt Scitec
    DAA 120g UNS + ok 25szt DAA trec
    Białko UNS Rmix protein econo ok. 2kg
    Gainer 2 Vitalmax ok 2,5kg
    Węgle 3kg Hi tec carbo pur + 1kg dekstrozy activlab
    kreatyna KFD TCM 300g
    Witaminy trec multi pack 120 tabs
    No i końcówki z Sci teca mono i przedtreningówka hot blood

    Chcę zrobić cykl 6-8 tygodni( zależy na ile starczy) na: tcm 5g w dnt 10g dt+ dekstroza 20g do kreatyny + 3szt bcaa przed i3 po treningu ( wydaje mi się że to wystarczy, dojdzie jeszcze bcaa z posiłków + z ewentualnego gainera czy białka)+ witaminy 2x1 do posiłków+ tauryna i aakg po1 przed i po treningu + Zma 3szt przed snem. Nie wiem czy DAA dać od razu czy dopiero po cyklu na kreatynie. Trochę dużo tego i nie wiem czy nie przedobrze jak pójdzie to wszystko razem.
    Na początku tego roku robiłem cykl na mono sci teca tylko że diety kurczowo się nie trzymałem siła poszła na + z czego byłem bardzo zadowolony a co do masy to w sumie też bo te 4 kg przytyłem co przy moim metabolizmie i tak jest super. Zobaczymy jak teraz pójdzie z dietą.

    Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki i wytknięcie wszelkich błędów.

    PoZdRaWiAm.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Rorszak

    Rorszak

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 765 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2010r
    Jeśli chodzi o trening to do wymiany brak ćwiczenia na tylni akton do tego taka sama ilość serii w bicepsie,tricepsie w nogach i plecach. Triceps też nie najlepiej. Jeśli wracasz do treningów po przerwie to http://www.kfd.pl/ja...czac-44459.html . Co do suplementacji i diety niech ktoś inny się wypowie chociaż na pierwszy rzut oka suplementacja przesadzona.

    Edytowany przez Rorszak, 13 grudzień 2012 - 10:30 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko