Jump to content

Photo

Trening brzucha

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
D0M!NAT0R

D0M!NAT0R

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 86 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łowicz
    Cześć, Chcę zabrać się za swój brzuszek i dopracować go na następne wakacje.

    Jakie ćwiczenia byśie mi doradzili? A6W czy ABS?
    Słyszałem o ABS2, że nieezły jest ale nigdzie nie moge znaleść ABS2
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    arshalo

    arshalo

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1304 posts
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    abs2 zeby zbudowac meisnie.
    ale chociazbys nie wiem jakie fajne miesnie mial, jesli masz chociazby mala wartswe tluszczu to kraty nie bedize.
    dlatego przedewsztstkim dieat
    • 0

    #3
    D0M!NAT0R

    D0M!NAT0R

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 86 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łowicz
    Jestem Szczupły, Brzuszek mam już troszke umiesniony i nie ma tłuszczyku , więc co bedzie najlepsze?
    I jak mozecie to link dołączcie odrazu

    Edited by D0M!NAT0R, 09 July 2010 - 13:01 PM.

    • 0

    #4
    ziom111

    ziom111

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 172 posts
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    ABS 2 8 miesięcy, później A6W i na następne wakacje będzie krata jak nie ma tłuszczu.
    Chcesz link? Nie możesz znaleźć nic?
    Jak wpiszesz w google "abs 2" to pierwsze 5 linków to właśnie opisy dokładne tego systemu ćwiczeń. Jak możesz "nie móc znaleźć" ?
    • 0

    #5
    D0M!NAT0R

    D0M!NAT0R

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 86 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łowicz
    Rzeczywiscie, źle wpisałem. Plus dla Ciebie %-)

    Dzięki.
    A Dieta musi być? Nie posiadam drążka więc najlepiej bedzie go kupić? CZy ABS zwykly?

    Edited by D0M!NAT0R, 09 July 2010 - 13:38 PM.

    • 0

    #6
    W@SK!

    W@SK!

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1133 posts
  • Wiek: 18
    • Płeć:b/d
    mozesz zakupic drazek, nie posłuzy ci jedynie do treningu brzucha
    • 0

    #7
    D0M!NAT0R

    D0M!NAT0R

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 86 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łowicz
    Ok, Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie drazka, a nie chce zakladac nowego tematu.

    Mam problem z podciaganiem się za za glowe szerokim uchwytem. Kolega powiedział mi że jest dobre ćwiczenie na poprawe tych zerowych osiągów. Gdy bylismy na siłowni przyniósł dwa hantelki pod drazek stanął na nich i wybijał sie z nich a nastepnie jak najwolniej opuszczał.
    Czy to dobre ćwiczenie?
    • 0

    #8
    DamianT

    DamianT

      Natural user

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6329 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opolskie
    Tak mozesz w ten sposob cwiczyc przez jakis czas az nie podciaganiesz sie sam. uzywaj do tego jakiegos taboretu/stolka, ew. hantli.
    i podciagaj sie do klatki nie zza glowe.
    • 0

    #9
    D0M!NAT0R

    D0M!NAT0R

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 86 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łowicz
    Ok, Dzięki wielkie, a jest jeszcze jakieś efektywne ćwiczenie ktore w krotkim czasie pozwoli mi podciągnąc sie tak przynajmniej 10 razy bo narazie to max 2 razy

    Edited by D0M!NAT0R, 09 July 2010 - 14:05 PM.

    • 0

    #10
    DamianT

    DamianT

      Natural user

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6329 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opolskie
    nie ma. cwicz i z czasem bedzie coraz lepiej %-)
    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users