Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening brzucha

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Nowy2000

Nowy2000

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 7 postów

Witam :D

Trochę tłuszczu odłożyło mi się na brzuchu i chciałbym cos z tym zrobić tylko problem jest taki, że mój brzuch jest strasznie słaby i większosć ćwiczeń sprawia mi problemy i najzwyczajniej w swiecie po paru powtórzeniach już nie daje rady. Dlatego pytanie jak zacząć ćwiczyć ten brzuch, żebym dawał rady i, żeby przynosiło to jakies efekty? Z góry dziękuję za pomoc :D


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Daisho

Daisho

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 28 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tarnów/Bobowa

    Jest jedna bardzo ważna zasada, tłuszcz nie spala się miejscowo ale równomiernie schodzi z całego ciała. Fajnie, że chcesz coś z tym zrobić ale myślę, że samo ćwiczenie brzucha to może być za mało. Ćwicząc wzmacniasz mięśnie, rosną one przez co może się wydawać, że tłuszcz schodzi tylko z danej partii ale niestety nie jest tak kolorowo, więc najlepszym wyjściem będzie trening ogólny ale się nie zniechęcaj i metodą małych kroczków zacznij od brzucha, chyba, że jesteś osobą mocno zmotywowaną to od razu proponowałbym się wziąć za trening całego ciała.

     

    Nie wiem jakim planem trenujesz ale postaram Ci się wytłumaczyć metodę na progres. O ile wykonujesz wszystko dobrze i się zdrowo męczysz to super. Załóżmy, że robisz 30 brzuszków i to jest cały Twój trening, rób go co drugi dzień. Wybierz sobie jedną z dwóch sprawdzonych metod progresji przeze mnie. Rób 3 treningi na których zrobisz po 30 brzuszków, na 4 treningu dołóż jedno powtórzenie i od tej pory robisz 31 itd. Drugi sposób to dokładanie jednego powtórzenia co trening, tylko 1, jeśli to lekko oszukane powtórzenie to na kolejnym treningu postaraj się zrobić je już dobrze. Zacznij od mniejszej ilości powtórzeń ale bądź systematyczny w progresowaniu :)


    • 0

    #3
    GymLikeKZ

    GymLikeKZ

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Miasto noży
    • Staż [mies.]: 2 lata

    Daisho ma rację, najpierw zrób trening ogólny. Przy ćwiczeniach wielostawowych zaangażowany jest brzuch, te ćwiczenia pomogą Ci na początku, żeby w późniejszym etapie przejść do ćwiczeń izolowanych na brzuch.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko