Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening bez przeciążania kręgosłupa

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
bobby94

bobby94

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 22 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Witam, jak w temacie nie mogę przeciążać kręgosłupa, bo mam tą cholerną skoliozę. Cwiczę prawie rok, ale nie robię prawie pleców bo mam zakaz od lekarza przeciążania kręgosłupa. Znacie może jakąś alternatywę dla ćwiczenia mięśni pleców jak wiosłowanie czy MC, to samo z przysiadami ze sztangą...? Dodam, że tyram na masę i siłę nie mam wyciągu u siebie w siłowni. Pzdr
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    owszem

    owszem

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1249 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ZOO
    Zajrzyj do atlasu i najlepiej zapytaj się lekarza które cwiczenia mozesz wykonywać.
    Poza tym przeciążać kręgosłup możesz przy innych ćwiczeniach, które nie są ukierunkowane na rozwój pleców.
    Nawet jak robisz inne partie bez odpowiedniego wzmacniania pleców, to nabawisz się dysproporcji siłowych i możę się to źle skończyć w przyszłości
    • 0

    #3
    ZielonyStreet

    ZielonyStreet

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2200 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z nieskonczonosci
    • Staż [mies.]: 3
    siadzac bardziej obciazasz kregoslup niz stojac. Nie ma mowy o nie obciazeniu kregospupa, tymbardziej na silowni. chyba, ze bedziesz tylko robic drazek i porecze. Bo wszsytko inne tylko ci zaszkodzz,a jak nie zaszkodzi to nie bedziesza mial efektow. zasada jest prosta, z wadami postawy zakaz cwiczen na silowni, Nie ominiesz tego, nie wazne jak wielkie jest twoje pragnienie
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko