Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening a spalanie tłuszczu a dieta.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Texa

Texa

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 14 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna

    Witam,

     

    Przygotowuję się do rozpoczęcia programu ćwiczeń o wysokiej intensywności - Freeletics. Mam kilka pytań odnosnie ilości kalorii jakie powinienem dziennie spożywać. Może zacznę od początyku.

     

    Nigdy nie miałem problemów z nadwagą i do 20 roku zycia prowadziłem aktywny tryb życia. Obecnie mam 28 lat i od 8 lat nie uprawiam żadnego sporu, a moja aktywnośc fizyczna ogranicza się do wyjścia do sklepu lub na uczelnie. Prowadze siedzący tryb życia - praca przed komputerem, spędzanie wolnego czasu przed komputerem. Chciałbym radykalnie zmienić mój obecny styl życia a zarazem zmaksymalizować efekty moich starań.

     

    Jestem ektomorfikiem, moja waga ciała to 73kg, wzrost to 194cm, wskaźnik BMR = 1850kcal, przy dużej aktywnosci fizycznej jaką mam zamiar stosować BMR według kalkulatorów internetowych to około 3100kcal co wydaje mi się wynikiem nieosiagalnym. Moim pierwszym celem jest spalenie oponki na brzuchu i odsłonięcie (przynajmniej nieco) mięśni brzucha, następnie przyrost masy mięsniowej. Mój procent tkanki tłuszczowej w organizmie to 8%.

     

    Moje pytania jest nastepujace:

     

    1. Jaką powinienem stosować dietę by jednoczesnie spalić tkankę tłuszczową i przybrać nieco masy mieśniowej. Jaka byłaby optymalna wartość wskaźnika BMR by to osiągnąć.

    2. Czy i jakie powinienem stosować odżywki?

    3. Czy uprawianie jednocześnie innego sportu jak bieganie lub jazda na rowerze nie przyczyni sie do spalania tkanki mieśniowej?

     

    Zaznaczam że na chwilę obecną nie zależy mi na wysokim przyroście masy mięśniowej jaki osiągnął bym pewnie chodząc na siłownie ale o "wyrzeźbieniu" sylwetki i spaleniu jak największy ilości tkanki tłuszowej. Z góry dziekuję za życzliwe odpowiedzi.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Van Zan

    Van Zan

      Bad Motherfucker

    • Pomocnik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8442 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecin

    Ze wzrostem 194 i wadze 74kg to raczej za dużo tłuszczu tam nie siedzi ale i pewnie nie zadużo mięsa, zrób jakiś tani pomiar BF, albo zainwestuje w fałdomierz

     

    1. Tak pięknie to nie  ma, albo jedno albo drugie, tobie polecam mase po przerwie 8 lat i tak pewnie przy pierwszych 2-3 ms wyjdzie ci rekompozycja ale potem troche tłuszczu wpadnie, ale przy dobrej diecie nie martwił bym się o to.

    2 Dział ożywki, ale ja polecam ci tylko witc, kreatyna i białko wystarczy na poczatek może beta alaniana ale to jak bedziesz mial kase na zbycuu po reszte szkoda czasu

    3.Jeżeli będziesz na diecie z dodatnim bilansem kalorycznym i nie przesadzisz z tą jazdą to nie .

     

    Jak chcesz spalić tłuszcz to najlepszą metodą będzie silownia i jakiś prosty FBW oparty o 3 boje. Zreszą chcąc nie chcać zrobisz trochę miesa a mięśnie są tkanką która potrzebuje najwięcej energii i w dalszym czasie niejako pozowli ci to zachować fit sylwetkę


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników