Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening 5x5 do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Qubeq

Qubeq

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 15

 Witam, od 2 tygodni ćwiczę 3x/tyg systemem FBW 5x5 z progresją liniową co tydzień.

Mam dwa zestawy treningowe i w każdym 4 ćwiczenia 5x5: na nogi, plecy, klatkę i barki.

Biceps i triceps ćwiczę po 3s, na razie po 12 powtórzeń, bo ciężar jeszcze nie jest duży, ale niedługo, jak zwiększę ciężar będę robił mniej serii albo mniej powtórzeń.

 Proszę o ocenę mojego planu i porady co zmienić, ponieważ chcę zacząć prowadzić dziennik treningowy.

 

TRENING A

1. Przysiady ze sztangą na barkach 5x5 (na razie, jak wszystkie ćwiczenia, stałym cięzarem, dopóki nie dodjdę do max z początku bo był on obliczony dla 5serii po 5powtórzeń)

2. Podciąganie 5x5 (ćwiczenie z którym mam problem, 5x5 własnym ciężarem robię z trudem jeszcze)

3. Wyciskanie na ławce płaskiej 5x5

4. Wyciskanie sztangi zza głowy 5x5

5. Podciąganie sztangi do brody 2s

6. Pompki na poręczach 3x12 (na razie własnym ciężarem)

7. Uginanie ramion ze sztangą łamaną 3x12

+brzuch robiony na koniec treningu, razem z rozciąganiem

 

 

TRENING B

1. Martwy ciąg 5x5

2. Wykroki ze sztangą 5x5

3. Wyciskanie na ławce skośnej (+) 5x5

4. Wyciskanie żołnierskie 5x5

5. Unoszenie sztangielek bokiem 2s

6. Wyciskanie hantla zza głowy 3s

7. uginanie ramion ze sztangielkami z supinacja 3s

+ łydki robione na koniec treningu razem z rozciągniem

 

 Za niecałe 2 tygodnie dojdę do swoich maxów sprzed, wtedy, miesiąca. Dopóki będę mógł, będę robił wszystkie 5 serii stałym ciężarem, ale gdy treningi staną się już na prawdę ciężkie będę zwiększał ciężar co serię albo robił 1s-70% 2s-80% 3,4,5s-100%.

 Czy moje zrozumienie tego treningu i ułożony plan jest prawidłowy? Proszę o odpowiedź.

 

.

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
osiemq

osiemq

    Osiemq

  • Zbanowany
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3443 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kalisz
    • Staż [mies.]: 2.2014

    na moje oko jest okej


    • 0

    #3
    Vin Diesel

    Vin Diesel

      teamKFD

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 17045 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Santa Monica, CA

    w A wyciskanie zza karku średnio się nadaje na 5x5, łatwo sobie staw barkowy rozwalić, wywal podciąganie sztangi do brody i daj w tym zestawie wyciskanie żołnierskie

    w B wywal unoszenie hantli na boki a zamiast wyciskania żołnierskiego daj high pull, wykroki sa zbędne, a jak chcesz je zostawić to daj 2/3s na wyższym zakresie powt.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko