Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening 4 dniowy

- - - - - trening dniowy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Sarajevo

Sarajevo

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    A wiec tak..mam pytanie odnosnie treningu 4 dniowego.
    Tyle ze ten trening mialby wygladac nastepujaco. Przez te 4 dni miałbym zamiar robic wszystkie czesci ciała oprocz nog i miesni ramiennych po dwa razy. Plan ogolnie wygladal by nastepujaco.

    Poniedziałek plecy + barki(przód) + uda
    Wtorek Klatka + triceps + łydki
    Sroda wolne
    Czwartek plecy(inne cwiczenia) + barki (tył) + uda
    Piatek klatka(zmiana cwiczen) + biceps + łydki

    Co o tym sadzicie??? Pewnie mnie zjedziecie ale wiem ze u mnie dwoch gosci podobnie jedztie i efekty sa dosac zadowalacjace...
    Zastanawiam sie czy nie zrobic czegos takiego na najblizszym cyklu trwałoby to ok 7 tygodni ale nie wiem czy miesni nie popale...jak pewnie zauważyliscie robil bym w tygodniu dwa razy dana partie miesni ale zmieniajac cwiczenia w tym drugim dniou zeby atakowac inne aktony miesni niz 3 dni wczesniej
    Co o tym sadzicie??? Kicha czy moze warto sprobowac???

    PZDR
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57361 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Lepiej byłoby:

    http://www.fkif.pl/i...view=getnewpost

    Podział na przód i tył ciała :-)
    • 0

    #3
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16

    Lepiej byłoby:

    http://www.fkif.pl/i...view=getnewpost

    Podział na przód i tył ciała :-)


    A powiedz mi czy taki trening jak ten jest co mi podałes jest dobry???
    Bo nigdy jeszcze nei robilem na jednej sesji treningowej praktycznie z tego co tu jest dwoch cwiczen na dana partie ciała.
    Ty zapewne robiles...Jak efekty???
    Planuje w niedlugim czasie cykl na CP dobry bylby to zestaw cwiczen?
    • 0

    #4
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57361 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Jest dobry, efekty ok.
    • 0

    #5
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16

    Jest dobry, efekty ok.


    Nic mi nie pozostaje jak go wypróbować.
    A tak z ciekawości ile jechać tym treningiem???
    tak z 8 tyg nie??? Czy lepiej krocej???
    • 0

    #6
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57361 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Zalezy od miliona czynników. Przewaznie 6 - 12 tygodni.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko